سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه های دهه کرامت در منطقه 19

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از تدارک برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام رسول جوادی گفت: به مناسبت این دهه برنامه های غنی فرهنگی جهت شهروندان این منطقه تدارک دیده شده که با مشارکت مساجد اجرا خواهد شد.

وی افزود: روز اول این دهه قرآن محور است و درهمین راستا کرسی های محافل انس با قرآن در نواحی با محوریت مساجد برگزار می شود. این محافل نقطه آغازینی هستند برای ثبت نام جوانان و نوجوانانی که تمایل به شرکت و فعالیت در رشته های مختلف قرآنی را دارند.
برنامه های روز دوم دهه کرامت با عنوان «مسجد بستر ایثار و شهادت» تدارک دیده شده است، در این برنامه که مدیران سراهای محلات و امام جماعت مساجد نیز مشارکت دارند به منظور تشرف به گلزار شهدا اتوبوس هایی در اختیار آنان قرار می گیرد.

جوادی با اشاره به اینکه روز سوم دهه کرامت با عنوان «مسجد جلوه گاه اراده مردم در عمران خانه خدا» است، بیان کرد: برنامه غبار روبی مساجد با هدف آماه سازی محیط برای میهمانی خدا در 18 مسجد منطقه با مشارکت مسئولین شهرداری منطقه اجرا می شود. ضمن اینکه نمای تمام مساجد منطقه شستشو خواهد شد.

وی تصریح کرد: این معاونت آمادگی هرنوع مشارکت و همکاری را به منظور رسیدگی به مساجد و آماده سازی آنها برای ماه مبارک رمضان دارد.

برچسب ها: تشریح ، برنامه ، کرامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.