سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

برگزاری 3 بازی تدارکاتی توسط تیم پرسپولیس در اردبیل

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در اردوی آمادگی اردبیل به سر می‌برد قرار است سه بازی دوستانه را در این شهر برگزار کند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این بازی‌ها در مدت برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در شهر اردبیل و به میزبانی استادیوم تختی این شهر برگزار می‌شود تا تیم پرسپولیس توان خود را مورد آزمایش قرار دهد.

احدی جوان افزود‌: علی دایی سر‌مربی تیم پرسپولیس در نظر دارد در روزهای 28 و 31 خرداد ماه و 3 تیر دیدارهای دوستانه‌ای برگزار کند.

وی یادآور شد: پرسپولیس در روز چهارشنبه 28 خرداد رأس ساعت 18 در استادیوم تختی اردبیل به مصاف تیم دانشگاه آزاد اردبیل به سر‌مربیگری جمال پیله‌ور می‌رود و این تیم اخیراً توانست با کسب عنوان برتری در منطقه شمالغرب به مرحله نهایی مسابقات دانشگاه‌های آزاد راه یابد.

احدی جوان ادامه داد: همچنین تیم پرسپولیس روز شنبه 31 خرداد در آستارا به مصاف تیم این شهر در لیگ استان گیلان می‌رود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین افزود: شاگردان علی دایی روز سه‌شنبه 3 تیر ماه رأس ساعت 18 در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم دسته اولی شهرداری اردبیل و شاگردان مهدی دینورزاده خواهند رفت.

وی در ادامه گفت: گرم کردن، حمل توپ با دست، آقا وسط، پرسینگ و تمرینات هوازی برنامه تمرینی امروز قرمزپوشان بود که در روزهای آتی این برنامه مرحله به مرحله سنگین‌تر می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، تیم ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.