سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجید شایسته :

از تنیسور‌ها تجلیل می‌شود/ تنیس می‌تواند به اینچئون برود

رئیس فدراسیون تنیس می‌گوید: نتایج تیم ملی در دیوس کاپ می تواند این رشته را به بازی های آسیایی اینچئون برساند.

  مجید شایسته  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: از برگزاری مسابقات دیوس کاپ تهران و تلاش اعضای تیم ملی و مجموعه فدراسیون راضی هستم چون از یکسال قبل برای برگزاری مسابقات  و صعود ایران به دسته دوم دیوس کاپ تلاش شده است.
وی در مورد پاداش در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی  بعد از صعود به دسته دوم دیویس کاپ آسیا – اقیانوسیه گفت: بعد از سه سال طبیعی است که پاداش برای بازیکنان در نظر  گرفته شود برنامه تجلیل داریم و قرار است هدایایی به تنیسور‌ها داده شود اما این پاداش را اعلام نمی‌کنم چون علاقمندانی قرار است درصد این پاداش ها را افزایش دهند.
رئیس فدراسیون تنیس در مورد ادامه همکاری با سعید احمد وند  سرمربی تیم ملی افزود:   اصل ثابت شده مدیریتی ثبات است که در حوزه ورزش هم ثبات مدیریتی مهم است حضور احمد وند در رده های مختلف سنی با توجه به تجربیاتی که او در دیویس کاپ داشته و زمانی که به عنوان بازیکن بازی کرده است برای تیم ملی مفید بوده و قطعا از او حمایت خواهیم کرد.
 وی یاد آور شد: سال قبل در دیویس کاپ امارات حق ایران صعود به دسته دوم دیویس‌ کاپ بود اما برخی عوامل از جمله شرایط روحی باعث شد نتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم سال قبل به حقمان نرسیدیم‌ اما این بار میزبانی 18 تیم گروه سوم و چهارم آسیا- اقیانوسیه را برای اولین بار قبول کردیم که اتفاق بزرگی برای تنیس ایران بود .
شایسته با اشاره به تلاش‌جمعی خانواده تنیس و کسب نتیجه لازم در جام دیویس تهران گفت: چهار بازی با نتیجه قاطع سه بر صفر را بردیم و بدون شک وشبهه ای راهی دسته دوم مسابقات آسیا – اقیانوسیه شده‌ایم. این دستاورد حاصل اعتماد و برنامه ریزی کادرفنی تیم ملی است.ما در مسابقات انفرادی ودوبل نتایج خیلی خوب وموفق داشته‌ایم که امیدوارم ادامه داشته باشد. وی ادامه داد: درمسائل فنی هیچ کسی در فدارسیون وحتی من حق دخالت درکار سرمربی را نداشت اما احمدوند با اختیار کامل مشاوره می گرفت به همین دلیل نیازی به تعویض مربی موفق وجود ندارد.میزان برد و باخت تیم ما در تاریخ دیویس کاپ بی سابقه بوده است.
وی با اشاره به تیم ملی لبنان اصلی‌ترین رقیب ایران در دیویس کاپ تهران تصریح کرد: تیم لبنان هم با برد مالزی همراه باایران صعودکرد. با موفقیتی که داشتیم از روز شنبه سرمربی تیم ملی به ما برنامه داده وکارش را آغاز کرده و مشغول انتخاب و زیرنظرگرفتن بازیکنان است.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: تنیسور‌ها برای رقابت‌های دو هفته ای فیوچرز تهران دراواخر مرداد برای مسابقات جایزه بزرگ داخلی و رقابت‌های تایید شده برون مرزی آماده می شوند.
شایسته درمورد حضور تنیس در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون خاطر نشان کرد: با توجه به دقت نظر دوستانم درکمیته ملی المپیک امیدوارم با نتایج خوب تنیس در دیویس کاپ این رضایت در وزارت ورزش وکمیته برای اعزام تیم ملی به اینچئون ایجاد شود تا تنیسورها میدان بازی‌های آسیایی را تجربه کنند.
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، شایست ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.