سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مساحت شهرکهای صنعتی مازندران کمتر از 50 هکتار است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، مساحت شهرکهای صنعتی استان را هزار و 900 هکتار اعلام کرد و گفت: متوسط مساحت شهرکها و واحی صنعتی استان کمتر از 50 هکتار است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، سید مصطفی موسوی در بازدید از شهرک صنعتی منصورکنده افزود: پایین ترین میزان مساحت شهرکهای صنعتی کشور مربوط به استان است.

وی با اشاره به واگذاری اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی استان به شرکتهای خدماتی بیان داشت: این شرکتها در راستای نگهداری از امکانات و زیرساختهای موجود فعالیت می کنند.

وی با ابیان اینکه شهرکتهای خدماتی منتخبان واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی است بیان داشت: واگذاری اداره امور شهرکها در راستای اصل 44 قانون اساسی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه شهرک صنعتی منصورکنده از شهرهای فعال استان است از سرمایه گذاری 682 میلیارد ریالی تاکنون در این شهرک خبر داد.

موسوی افزود: در حال حاضر 80 واحدتولیدی بهره بردار با مبلغ 682 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری در این شهرک مشغول تولید هستند.

حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس نیز با بیان اینکه شاهد رشد استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش تولید و اشتغال هستیم، بیان داشت: شهرک صنعتی منصورکنده دارای ظرفیت و پتانسیل مناسب در حوزه تولید و صنعت است.

وی شمار شهرکها و نواحی صنعتی بابل را پنج واحد بیان کرد و کمبود زمین در شهرکها را از جمله مشکلات دانست و گفت: توسعه شهرکها باید در دستور کار قرار گیرد./ب

برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، مساحت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.