سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

اختصاص 320 میلیارد تومان به جنگل‌های بلوط زاگرس در ایلام

نماینده مردم شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 320 میلیارد تومان برای صیانت از جنگل‌هایث بلوط زاگرس در ایلام خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ احمد شوهانی  با اعلام این خبر گفت: این اعتبار برای مرمت و نگهداری و جلوگیری از بلوط‌های زاگرس اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه در نشستی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان مرتبط با موضوع صورت پذیرفت این میزان اعتبار به استان ایلام اختصاص یافت افزود: در این نشست به طور مفصل پیرامون مشکلات جنگل‌های بلوط زاگرس به ویژه استان ایلام با وزیر کشاورزی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
شوهانی افزود: در این نشست مقرر شد این میزان اعتبار طی مدت 4 سال به تدریج به استان ایلام اختصاص یابد تا صرف صیانت و نگهداری از این منابع خدادادی شود.
شوهانی تصریح کرد: جلوگیری از نابودی درختان و جنگل‌های زاگرس که استان ایلام بخشی از این جنگل‌ها را در خود جای داده است به عنوان دغدغه‌ای اساسی در دستور کار قرار دارد.
نماینده مردم ایلام، در مجلس گفت: سهم استان ایلام از جنگل‌های بلوط زاگرس بسیار چشمگیر بوده که باید مسئولان امر در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند./س
 
 
 
 
 
برچسب ها: اعتبار ، جنگل بلوط ، زاگرس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.