سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست صمیمی عضوشورای اسلامی شهر تهران با مدیران منطقه 21

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز با مدیران محلات ۱۷ گانه منطقه ۲۱ دیدار کردند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه مصطفی سلیمی شهردار منطقه 21 و معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ، ضمن بازدید از فعالیت خانه های آموزشی مختلف سرای محله یاس ، طی جلسه ای به بررسی مشکلات و معضلات مدیران محلات 17 گانه منطقه 21 پرداخت .

در این جلسه که با هدف بررسی مسائل و مشکلات و ارائه گزارش عملکرد مدیران محلات 17 گانه منطقه بیست و یک انجام پذیرفت ، جدیدی با تشکر از دکتر سلیمی به لحاظ تبحر و درایتی که در انجام امور شهرداری دارند ، بیان کرد : رویکرد مدیریت محله به عنوان امری زیربنایی همراه با انگیزه ای قوی و اهداف والا می باشد .

وی بر فعالیت و مشارکت مردم در محلات تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران در جهت تحقق اهداف مدیریت محله گام برداشته و فعالیتهای تشکیلات شورایاری و مدیریت محله با جدیت تمام در شورای شهر دنبال خواهد شد .

در ادامه ، مصطفی سلیمی با اشاره به نقش مهم و موثر مردم در توسعه فعالیتهای حوزه اجتماعی فرهنگی ، گفت : منظور از امر مشارکت ، تعامل و شرکت تمامی اقشار مردم در فعالیتهای اجتماعی فرهنگی می باشد .

شهردار منطقه 21 ، نظارت و حمایت ستادی از تشکیلات مدیریت محله را عامل مهمی در حل مشکلات مدیران محله دانست و ابراز داشت : مدیران محلات می بایست با نگرش به آینده و استفاده بهینه از مشارکت اقشار مختلف مردم در اداره امور محلات ، به استقلال مالی
و مدیریتی خود جامه عمل بپوشانند .

دکتر سلیمی در پایان خاطرنشان کرد : تلاش بر این است با اتخاذ تصمیمات لازم و برداشتن موانع پیش روی تشکیلات شورایاری و مدیریت محله ، آنان را در اجرای طرح ها و حرکت های مردمی یاری نماییم .

برچسب ها: نشست ، صمیمی ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.