سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

موفقیت پارک علم وفناوری کرمانشاه در اربیل عراق

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از حضور موفق و پررنگ پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در نمایشگاه اربیل عراق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهدی عبدالمالکی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی صادرات کالاها و خدمات فناوری نوین و دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران در عراق، اظهار کرد: این نمایشگاه از 18 تا 21 خرداد در محل نمایشگاه های بین المللی اربیل عراق برگزار شد که 31 شرکت از مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در این نمایشگاه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محوریت و درگاه حضور پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در رابطه با صادرات به عراق و برگزاری این نمایشگاه به پارک علم و فناوری کرمانشاه سپرده شده است.

مسئول پاویون پارک های علم و فناوری کشور در این نمایشگاه حضور شرکت هایی از پارکها و مراکز رشد استان های خوزستان، قزوین، گیلان، همدان، کردستان و کرمانشاه در این نمایشگاه را موفق ارزیابی کرد و با اشاره به مذاکرات خوب انجام گرفته در این خصوص اظهار کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه ارتباطات خوبی بین این شرکت ها و بخش خصوصی کشور عراق برقرار شد که امیدواریم این مذاکرات به نتایج عملی و انعقاد قرارداد منجر شود.

وی افزود: مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در پاویون پارک های علم و فناوری ایران در فضایی به وسعت 100 مترمربع به ارائه محصولات و خدمات خود در حوزه های ICT، تجهیزات پزشکی، فناوری های بیمارستانی و آزمایشگاهی، هوافضا، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع خورشیدی و انرژی های نو در این نمایشگاه پرداختند.

وی برگزاری جلسات مشترک تخصصی با کنسول گری و اتاق های بازرگانی سلیمانیه و اربیل و ارتباط با بخش بازرگانی و تجاری عراق و بررسی امکان همکاری مشترک را از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

وی با بیان اینکه در کشور هفت پارک علم و فناوری جهت ارتباطات بین المللی در نظر گرفته شده، افزود: بر اساس ماموریت وزارت علوم، پارک علم و فناوری کرمانشاه وظیفه ارتباط مراکز رشد و پارک های علم و فناوری کشور با کشور عراق را برعهده داردب/.

برچسب ها: موفقیت ، پارک ، عل وفناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.