سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حاشیه رودخانه جاجرود پاکسازی می شود

بخشدار جاجرود گفت : حاشیه رودخانه جاجرود به عنوان یک اقدام زیر ساختی در حوزه گردشگری پاکسازی می شود ولی متاسفانه در کشور درامدزایی از بخش گردشگری جا نیفتاده است.

حمید زندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت بخش جاجرود از توابع شهرستان پردیس گفت : جاجرود با برخورداری از ساختار مناسب جغرافیایی و قالبی فرهنگی و تاریخی به دلیل وجود پل شاه عباسی یکی از شاخه های هدف گردشگری در استان تهران محسوب می شود .

بخشدار جاجرود بهسازی فضا و جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی از حریم رودخانه را یکی از برنامه های زیرساختی در بحث تقویت ساختار گردشگری این منطقه برشمرد و تصریح کرد : گردشگری به عنوان یک صنعت در دنیا و منبع مطلوب درامدزایی برای دولت ها هنوز در ایران به شکلی جدی و مطابق با استاندارد های بین المللی جا نیفتاده است .

زندی در ادامه این مطلب ا فزود: تخریب بناهای تاریخی در کشور و جایگزینی آنها با ساختمانهای جدید جریان خارج از مسیر فرهنگی به خود گرفته است و در بیشتر موارد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی به تنهایی قادر به حفظ و حراست از مکانهای تاریخی کشور نیست .

بخشدار جاجرود با تاکید بر لزوم فرهنگسازی محافظت از میراث فرهنگی در جامعه را وظیفه نهاد های فرهنگی و رسانه ای مانند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دانست واظهار داشت : ملت ایران به عنوان مردمی فرهنگ دوست و تاریخ شناس می توانند بازویی توانا برای هادیان جریانهای فرهنگی و هنری کشور در امر حفظ و حراست از تمدن کهن ایرانی و اسلامی باشند .


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.