سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

افزایش توان صادراتی سرمایه گذاران مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به شرایط ایجاد شده سخت برای تولیدکنندگان با تحریم ها، گفت: توان صادراتی سرمایه گذاران مازندران بالا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، عشریه در نشست مشترک هم اندیشی مدیرکل گمرکات مازندران با مدیران تشکل ها و بنگاه های اقتصادی مازندران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در ساری، اظهار کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان و کشورهای روزهای سختی را سپری می کنند و باید به این فعالان واقعی عرصه اقتصادی کمک کرد.

وی افزود: کمک به فعالان تولیدی و صادراتی استان در واقع تحقق شعار سال مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی بوده که باید در نهادهای اقتصادی کشور متبلور شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به توسعه بندر امیرآباد در دوران مدیریت جدید، تصریح کرد: توسعه بندر امیرآباد با مدیریت مهندس نعیمی، سبب رشد و شکوفایی اقتصاد منطقه شده است.

عشریه با بیان اینکه بخش خصوصی قدردان خدمات ارائه شده مسئولان دولتی است، افزود: برای ارتقا شاخص های صادراتی نیز باید نهادهای دولتی با فعالان اقتصادی همکاری داشته باشند.

وی با اعلام اینکه عمده مشکلات صادرکنندگان در حوزه گمرکی است، گفت: صادرکنندگان استان با ریسک بالایی کالای خود را به کشورهای منطقه صادر می کنند و امیدوارند که گمرکات استان نیز همکاری بیشتری با این فعالان داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه خطر از دست دادن سرمایه برای فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استان به کشورهای هدف بالا است، افزود: امنیت و توسعه اقتصادی در ایران به مراتب بیش از دیگر کشورهای منطقه است.

وی با تاکید بر افزایش ساعت کار گمرک امیرآباد، تصریح کرد: درخواست صادرکنندگان استان این بوده که فعالیت گمرک امیرآباد به صورت شبانه روزی باشد تا این فعالان با برنامه ریزی اصولی اقدامات جدی صورت دهند./ب

برچسب ها: صادراتی ، افزایش ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.