سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات سرمربی بوسنی و هرزگوین:

یارگیری نفر به نفر با "مسی" غیرممکن است

"سافت سوسیچ" سرمربی تیم بوسنی پس از شکست 1 بر 2 در برابر آرژانتین گفت: یارگیری نفر به نفر با لیونل مسی غیرممکن است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، "سافت سوسیچ" پس از پایان دیدار مقابل آرژانتین اذعان کرد که قصد داشته است بازیکنی را مامور مهار مستقیم لیونل مسی بکند، اما به این نتیجه رسید که انجام این کار غیرممکن است. 
 
به نظر می‌رسید سیستم 1_5_4 سوسیچ برای مقابله با آرژانتین مثمر ثمر است، به طوریکه تیم او توانست با یکی از بخت‌های قهرمانی جام جهانی 2014 تا دقایق زیادی در نیمه اول مقابله کند، اما تغییرات تاکتیکی سابلا سرمربی آرژانتین در نیمه دوم از سیستم 2_3_5 به 3_3_4 باعث شد لیونل مسی آزادتر شود و گل برتری آرژانتین را به ثمر برساند. 
 
سوسیچ در خصوص مسی گفت: بازی کردن با مسی یا هر بازیکنی شبیه او دشوار است. ابتدا من به فکر یارگیری نفر به نفر با او بودم، اما انجام این کار غیرممکن است. من نمی‌خواهم بازیکنم را مجبور کنم یک یا دوبار کارت زرد بگیرد. 
 
من به مسی کمی آزادی عمل دادم، اما به بازیکنان گفتم که توپ را تحت فشار قرار دهند و سعی کنند روی او خطا نکنند، زیرا اگر او نتواند دریبل کند به هم تیمی‌هایش پاس می‌دهد. 
 
سوسیچ افزود: ما هنوز دو بازی دیگر داریم، من به بازیکنانم گفتم که این بازی کلیدی نبود، رقابت ما برای کسب جایگاه دوم گروه در برابر ایران و نیجریه است، شاید ما از این دو بازی نیاز به شش امتیاز داشته باشیم، اما اگر آرژانتین هرسه بازی خود را ببرد، چهار امتیاز کافی خواهد بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: یارگیری ، مسی ، شکست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.