سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسالت کمیته امداد مدیریت ظرفیتهای مردمی جهت حمایت از محرومان است

یکی از وظایف و رسالت اصلی این نهاد مدیریت ظرفیتهای مردمی در سطح ملی و بین المللی برای حمایت از محرومان است و در این راستا باید از تمام ظرفیتهای موجود استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمد محمدی فرد در دیدار با ده نفر از نمایندگان مجلس ملی تونس هدف گذاری این نهاد مردمی توسط حضرت امام خمینی(ره) را مبنی بر تامین زندگی شرافتمندانه محرومان عنوان کرد.

وی افزود: تمام ظرفیت های فکری و عملیاتی این نهاد معطوف به ارائه خدمات به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر است.

وی اظهار داشت: مدل حرکت تعیین شده از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کمیته امداد امام (ره) به رشد و کمال خود رسیده و می تواند به عنوان الگویی مناسب برای سایر سازمان های مردم نهاد و مجامع خیریه در سطح بین المللی به ویژه در جوامع و کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور بین الملل امداد امام (ره) افزود:در اندیشه ها و توصیه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص ادامه فعالیت این نهاد بر حرکت مردمی، عدم تبدیل شدن به بخشی از قوه مجریه ، عدم ورود به مسائل و دسته بندی های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و تجاری تاکید شده است.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب نیز بر ادامه این خدمات صادقانه کمیته امداد امام (ره) به طور شفاف به آحاد مردم و به ویژه محرومان و نیازمندان واقعی تا زمانی که هیچ فرد محرومی باقی نماند، تاکید دارند.

محمدی فرد گفت: کمیته امداد امام (ره) در هفت کشور دارای دفاتر نمایندگی رسمی بوده و با بیش از 30 کشور در قالب مجامع خیریه بین المللی تفاهم نامه های همکاری امضاء کرده و دارای مقام مشورتی در سازمان همکاری های اسلامی است .
برچسب ها: رسالت ، مدیریت ، وظایف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.