سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛

مرجع و ملاک تعیین کاربری خانه شهدا

با رای اعضای این شورا ، مباحث مربوط به تملک، بازسازی و نحوه اداره خانه شهدا در شورایعالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بررسی و نظر آن مرجع و ملاک تعیین کاربری خانه شهدا خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید رضا ضمن بیان این مطلب افزود: دویست و سی و نهمین جلسه این شورا با موضوع بررسی پروژه تملک و بازسازی خانه شهدا به ریاست حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی  برگزار شد.

وی گفت: با رای اعضای شورا مقرر شد تا خانه هایی که دارای 3 شهید بوده و پدر و مادر معزز شهدا در قید حیات هستند در اولویت تملک قرار بگیرند.

همچنین شناسایی و تملک منازلی که دارای یک شهید هستند نیز در برنامه های سال آینده انجام می شود.

مصطفوی ادامه داد: شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران مسئولیت تعیین کاربری و نحوه اداره خانه های شهدا را به سازمان فرهنگی و هنری واگذار کرده است و این سازمان موظف است در مهلت تعیین شده نتایج بررسی های کارشناسی خود را به شورایعالی ارایه دهد.

دبیر شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران خاطرنشان كرد: گزارش نهایی تملک، طراحی و نحوه اداره خانه شهدا در شورایعالی فرهنگ ایثار و شهادت مورد بررسی قرار گرفت و نظر این شورا مرجع و ملاک نحوه استفاده از خانه شهدا خواهد بود.

برچسب ها: شورایعالی ، ترویج ، شهادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.