سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: برد ایران برابر نیجریه دور از دسترس نیست

کارشناس فوتبال گفت: تیم‌ها در جام جهانی با این بازی‌های خوبی که انجام می‌دهند حس هیجان را به تماشاگران انتقال می‌دهند و من فکر می‌کنم برد ایران برابر نیجریه دور از دسترس نیست.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌ها با این بازی‌های خوبی که انجام می‌دهند حس هیجان را به تماشاگران انتقال می‌دهند و اصلا دفاعی بازی نمی‌کنند و نتیجه هم برای تیم‌های حاضر در جام جهانی مهم نیست و فقط زیبا بازی کردن مهم است.
وی ادامه داد: تیم‌ها در جام جهانی اصل را بر این گذاشته‌اند که فوتبال بسته‌ای را به نمایش نگذارند و هر کس این جام جهانی را تماشا کند لذت زیادی را می‌برد.
کارشناس فوتبال در مورد اینکه تیم‌های ضعیف توانسته‌اند تیم‌های قوی را متوقف کنند مثلا کاستاریکا توانسته اروگوئه را ببرد اذعان داشت: حتما مربی این تیم‌ها تفکری برای این بازی‌های بزرگ داشته و با برنامه‌ریزی‌ کامل و جامع برای برنده شدن وارد زمین می‌شوند.
وی در مورد دروازه‌بانان ایران تأکید کرد: شرایط سه دروازه‌بان ایران در این جام خوب است و سرمربی تیم باید کسی را درون دروازه‌ ایران قرار دهد که بهترین شرایط را از نظر روحی و روانی و همین‌طور شرایط بهتری در سر تمرین داشته باشد.
درخشان  خاطرنشان کرد: ایران باید در این بازی فکورانه و منطقی بازی کند باید در ابتدا اساس کار خود را بر این گذارد که گل نخورد و سپس بتواند به دروازه نیجریه حمله کند امیدوارم در این بازی ایران برنده از زمین خارج شود بردن نیجریه دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، برد ، جام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.