سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکانات تفریحی شهربازی کودکان جنوب غرب پایتخت به HSE تجهیز می شود

مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 18 از تجهیز امکانات تفریحی شهربازی کودکان به سیستم ایمنی HSE خبر داد.

تقی مهدوی مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تجهیز امکانات تفریحی شهربازی کودکان منطقه 18 به سیستم ایمنی  HSE در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای ایمنی، سلامت و رفاه حال شهروندان به ویژه کودکان در  محلات منطقه 18 در دست اجرا است.

مهدوی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان ایمنی و استاندارد محیط زیست شهرداری منطقه 18 با حضور در محلات منطقه 18 اقدام به بازدید و تجهیز امکانات تفریحی شهربازی کودکان خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تجهیز امکانات تفریحی شهربازی کودکان به سیتم ایمنی HSE در محلات منطقه 18 از جمله شهربازی سرپوشیده پردیس شهید مختار سلیمانی بررسی نواقص ایمنی و موارد عدم انطباق با استانداردهای طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری امکانات تفریحی شهربازی کودکان ، از اقدامات اجرایی این طرح است.

مهدوی خاطرنشان کرد: بهسازی و نصب تابلوهای خط‌مشی ادغام شده سیستم‌های مدیریت در ابنیه‌های حوزه Ims با مدیریت یکپارچه (  ms- HSE) بهداشت، ایمنی و محیط زیست در نواحی 6گانه منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، شهربازی ، تفریحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.