سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ در پی درگیریها در عراق رییس نمایندگی وزارت خارجه در غرب کشور تاکيد کرد:

انفرادی به عراق سفر نکنید

علی ناصر سبحانی پور نسبت به انجام سفرهای انفرادی به عراق هشدار داد و افزود: در اوضاع و احوال فعلی عراق توصیه ما بر این است که افراد به طور جد از انجام سفرهای انفرادی حتی در صورت داشتن ویزا به این کشور خودداری کنند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروانهای زیارتی به کشور عراق مانند گذشته ادامه دارد، عنوان کرد: افرادی که قصد سفر به کشور عراق را دارند باید حتما از طریق کاروان سفر کرده و قبل از سفر توصیه های مورد نیاز را از سایت وزارت خارجه و یا نمایندگی های وزارتخانه در استانها جویا شوند.

رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در غرب کشور در خصوص ورود غیر قانونی به کشور عراق نیز هشدار داد و اظهار کرد: انجام این کار موجب دستگیری و بازداشت فرد در کشور عراق خواهد شد و مشکلات و گرفتاریهای بسیاری را برای افراد به وجود خواهد آورد.

سبحانی پور در ادامه عدم توجه به قوانین و مقررات کشور عراق را موجب به وجود آوردن مشکلات بسیاری به ویژه برای رانندگان ایرانی عنوان و تصریح کرد: بسیاری رانندگان که داروهای مسکن قوی   استفاده می کنند در عراق دستگیر شده و زحمات زیادی برای آزادی آنها صورت می گیرد.

وی از افرادی که قصد رفتن به کشور عراق را دارند خواست تا چنانچه دارو مصرف می کنند حتی المقدور دارو را در کشور عراق تهیه کرده و در صورت به همراه بردن دارو نسخه پزشک را نیز همراه داشته باشند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.