سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از برد 3 بر صفر در اولین بازی جام جهانی؛

دشام: وارد جنگ فیزیکی با هندوراس نشدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل هندوراس تاکید کرد: با باز کردن دفاع حریف از جنگ فیزیکی با آنها اجتناب کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دیدار اول تیمش در جام جهانی فوتبال گفت: شروع فوق العاده ای برای ما بود. بردن بازی ابتدایی برای ما اهمیت زیادی دارد. مقابل تیمی بازی کردیم که از نظر دفاعی فوق العاده عمل کرد ه رچند قبل از گلهای بنزما دو بار هم توپ را به تیر دروازه این تیم کوباندیم.

وی ادامه داد: بعد از 10 نفره شدن هندوراس، بازی برای ما باز شد. به نظرم کریم بنزما هم به طور ویژه ای خوب بازی کرد هر چند سایر نفرات تیم هم واقعا خوب عمل کردند. ما خط حمله خود را باز کردیم تا دفاع حریف هم پراکنده و بازیکنان آن خسته شوند، به این ترتیب از برخوردهای فیزیکی بازیکنان هم اجتناب کردیم.

کریم بنزما بهترین بازیکن بازی هم تاکید کرد که از زدن اولین گل های جام جهانی خود احساس خوشحالی و غرور می کند. موضوع مهم این است که بحث بازی مطرح شود اما می دانم که در نهایت مردم از روی تعداد گل ها ما را قضاوت می کنند و به همین دلیل هم باید طبق خواسته آنها عمل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنگ ، فیزیکی ، هندوراس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.