سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمسازان و عكاسان كرج در دهمین گردهمایی سالانه خود چه كردند؟

دهمین گردهمایی سالانه فیلمسازان و عكاسان كرج با استقبال علاقمندان هفته گذشته در سالن شهیدان نژادفلاح شورای شهر كرج برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این همایش 82 فیلم در 8 سانس به نمایش در آمدند. همچنین تعداد 30 قطعه عكس برگزیده از 10 عكاس در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
 
در روز دوم این همایش كارگاه آموزشی تصویربرداری با حضور «مهدی ایل بیگی» از فیلمسازان و تصویربرداران با سابقه این دفتر با موضوع تصویربرداری دیجیتال برگزار شد.

روز سوم همایش نیز فیلم سینمایی «سربه مهر» نمایش و با حضور كارگردان هادی مقدم  دوست جلسه  نقد و بررسی صورت گرفت.
 
مراسم اختتامیه كه با حضور «حبیب ایل بیگی» مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، «سعیدی سیرائی» مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری كرج و معاونین وی و«فلاح» مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و همچنین «آرش رصافی»معاونت تولید، «امیر لطفیان» معاونت امور جشنواره ها و «طیبه فلكیان» مدیر امور استان‌ها و جمعی از سرپرستان سابق دفتر و اساتید انجمن و فیلمسازان و هنرجویان  برگزار شد.

این مراسم از ساعت 18 الی 21 ادامه داشت و در این مراسم ایل بیگی، سعیدی سیرائی و مدیر فلاح  و مجید خادمی زاده؛  سرپرست  دفتر كرج سخنرانی كوتاهی ایراد داشتند.
 
در پایان مراسم از اساتید دفتر، سرپرستان سابق و تعدادی از فیلمسازان برتر تقدیر و تشكر شد. همچنین   7 نفر از فیلمسازان كه آثاری را با موضوع شهیدان و ایثارگران خلق كرده اند توسط مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تقدیر نقدی قرار گرفتند.
 

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.