سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه "Nano Korea 2014"

نمایشگاه همگرایی فناوری‌ نانوی کره جنوبی با عنوان "Nano Korea 2014" در روزهای دوم تا چهارم جولای سال 2014 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه همگرایی فناوری‌ نانوی کره جنوبی با عنوان "Nano Korea 2014" در روزهای دوم تا چهارم جولای سال 2014 میلادی 11 تا 13 تیرماه 1393 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سه روزه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ فناوری‌‌های برتر در دنیا و با "شعار فناوری‌ نانو موتور اقتصاد نوآور" در شهر سئول برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه، 360 شرکت در 520 غرفه، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در حوزه‌ی فناوری‌ نانو عرضه نمایند.

در نمایشگاه سال جاری، علاوه بر اینکه شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌ی نمایشگرها، آخرین فناوری‌ها و محصولات خود را در حوزه‌ی فناوری‌ نانو ارائه خواهند کرد، 6 فناوری جدید نیز در حوزه‌ی میکروMEMS، سرامیک‌های پیشرفته، چاپگرهای سه بعدی، لیزرها و بیونیک ارائه می‌شود.

در نمایشگاه Nano Koreaحدود 360 شرکت و سازمان بزرگ داخلی و خارجی شرکت‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌های فعال در حوزه‌ی فناوری‌ نانو، آخرین‌ فناوری‌‌ها و محصولات کاربردی حوزه‌ی نانو و یافته‌های تحقیقاتی خود را ارائه خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که در نمایشگاه سال 2014، مؤوسسات و شرکت‌هایی از 13 کشور نظیر ایالات متحده آمریکا، ژاپن، چین و ایران، فناوری‌ها و محصولات خود را در این حوزه ارائه کنند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.