سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدمیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

باشگاه فعالان تشکل‌ها مکانی برای تضارب آرای دانشجویان خواهد بود

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: باشگاه تشکل‌ها با هدف استفاده از ظرفیت فعالان دانشجویی فارغ‌التحصیل در دانشگاه آزاد تاسیس خواهد شد.

علی قدمیاری مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برای اولین بار مجموعه نشست‌هایی را با فعالان تشکل‌های دانشجویی به صورت فراگیر برگزار کردیم، گفت: در این جلسه به عنوان یک شنونده نقطه نظرات دوستان اعم از انتقاد و پیشنهادشان را شنیدیم.

وی با بیان اینکه درست است سازوکار اتحادیه کاملا مشخص است و فعالان دانشجویی می‌توانند در قالب اتحادیه‌ها با هم مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه عمر دانشجویی کوتاه است و طبق قانون، در پایان این دوره دانشجو دیگر نمی توانند در تشکل‌ها فعالیت کرده و باید از فضای تشکل‌ها خارج شود، لذا پیشنهاد تاسیس باشگاه تشکل‌ها یا خانه تشکل‌ها ارائه شد تا بتوانیم بعد از پایان دوره دانشجویی نیز از ظرفیت این دانشجویان فعال به عنوان مشاوران تشکل‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه باشگاه فعالان تشکل‌های دانشجویی مکانی خواهد شد برای آنکه دانشجویان گهگاه یکدیگر را ملاقات و تجارب را در اختیار یکدیگر بگذارند، اظهارداشت: کمیته مشترکی از میان فعالان دانشجویی مشخص کردیم تا اساسنامه و پیشنویس تاسیس این باشگاه را تهیه کرده و با بررسی‌های کامل آن را راه اندازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت این باشگاه مختص به فعالان دانشجویی در دانشگاه آزاد است،‌ گفت: از حضور تمامی سلایق سیاسی، موافقان و مخالفان سیاست‌های دانشگاه آزاد در این باشگاه استقبال خواهد شد.

قدمیاری اظهارداشت: هم اکنون نیز منتقدان دانشجویی در نشریه‌ها، نشست‌ها و با صدور بیانیه به صورت قانونمند نظرات خود را به مسئولان اعلام می‌کنند و قرار است روند منتقدانه در این باشگاه هم ادامه پیدا کند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه باشگاه مذکور مکانی برای طرفداران نخواهد بود و قطعا در آن از تضارب آرا و دیدگاه استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن زمان بررسی، امور اولیه و تدوین اساسنامه، طی مدت تعطیلات تابستان، احتمالا این باشگاه از ابتدای سال تحصیلی 93- 94 کار خود را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.