سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری / /

بهره برداری 32 طرح عمرانی کشاورزی در مازندران

32 طرح عمرانی کشاورزی در مازندران بهره برداری می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:در هفته جهاد کشاورزی 32طرح عمرانی با 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولت، تسهیلات بانکی و آورده شخصی کشاورزان به بهره برداری می رسد.

حیدرپور با بیان اینکه استان مازندران بعلت موقعیت خاص خود از پتانسیل تولیدی بسیار بالایی برخوردار است افزود: با تلاش همه کشاورزان، همکاران با حمایت دولت در حال حاضر بیش از پنج میلیون تن زراعی، باغی و دامی در استان است با این وجود باید ظرفیت تولید استان بیش از این باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در بسیاری از محصولات زراعی و باغی مازندران رتبه نخست در کشور قرار دارد و این رتبه در محصولات زارعی برنج، مرکبات، کیوی، گوشت مرغ و جوجه یکروزه است که در تولید جوجه یکروزه یک سوم نیاز کشور را مازندران تولید می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پروژه های زیربنایی آب و خاک، زهکشی، کانال کشی، تجهیز و نوسازی و آبیاری تحت فشار با کمک بلاعوض 85 درصدی دولت انجام می شود، گفت: این کمک بلاعوض دولت بدلیل اهمیت آب در تولید بخش کشاورزی و محدودیت منابع آب در کشور، زیرساخت های تولید را برای تولید انبوه آماده و به بهره برداری برسانیم./ش/ن

.

برچسب ها: عمران ، کشاورزی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.