سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

صادرات بیش از 4 هزار دستگاه تراكتور توليدی گروه صنعتی تراكتورسازی ايران به اقصي نقاط دنيا

مدير عامل گروه صنعتی تراكتورسازي ايران از آمادگی کامل این شرکت جهت تامین تراکتورهای مورد نیاز کشور در راستای تحقق اهداف وزارت جهادکشاورزی در بحث مکانیزاسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، ابوالفتح ابراهيمي در حاشیه بازدید معاون تولیدات گیاهی وزارت جهادکشاورزی از گروه صنعتي تراكتورسازي ايران در تبریز گفت: آماده ایم در زمینه اصلاح و تغییر ابعاد محور و چرخ های تراکتور در بحث مکانیزاسیون جهت مانور پذیر ساختن تراکتور با هدف مرتفع کردن مشکلات عملیات کشاورزی وزارت جهادکشاورزی را یاری کنیم.

وی افزود: این شرکت در زمینه تولید تمامی ادوات دنباله بند و ماشین های کاشت، داشت و برداشت مشکلی نداشته و آماده عقد قرارداد و همکاری با وزارتخانه می باشد.

وی با اعلام اينکه طي سال گذشته چهار هزار و 61 دستگاه انواع تراكتور توليدي در گروه تراكتورسازان ايران به اقصي نقاط دنيا صادر شده است، افزود: صادرات تراكتورسازي به بيش از 15 كشور دنيا از جمله عراق، افغانستان، هلند، نيجريه، قطر، سنگال، آفريقاي جنوبي، تاجيكستان، تركمنستان، اوگاندا، زيمباوه، ونزوئلا و .... صورت گرفت که ارز آوري صورت گرفته در قبال اين حجم صادرات، حدود 50 ميليون دلار بوده است.

ابراهيمي بيشترين سهم صادرات محصولات توليدي در مجموعه تحت مديريتش را مربوط به تراكتورهاي 285 تك و جفت ديفرانسيل دانست .

وی اضافه کرد: نزديك به سه هزار و 700 دستگاه تراكتور 285 در محصولات صادراتي به خارج از كشور صادر شده كه از اين رقم نيز دو هزار و 900 دستگاه تراكتور 285 تك ديفرانسيل بوده است.

مدير عامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران ادامه داد: گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به عنوان بزرگترين توليد کننده ادوات کشاورزي با شرکت هاي اقماري که هفت شرکت در تبريز و در مجتمع تراکتورسازي ، دو شرکت در سنندج و اروميه و خط توليد در كشورهاي ونزوئلا، زيمباوه و تاجيكستان فعال می باشد.

وی افزود: این شرکت با نزديک به پنج دهه فعاليت در زمينه توليد تراکتور ؛ سالانه 71 نوع انواع موتور در بخش هاي کشاورزي، صنعتي و خودرو، بيش از 65 هزار تن انواع قطعات ريخته از جمله قطعات پيچيده داکتيل، توپي چرخ هاي خودروهاي سنگين  و قطعه بلوک سيلندر براي انواع خودروهاي توليد داخل مانند نيسان و روآ و بيش از 200 هزار بلوک سيلندر خودروي 206 و 300 هزار قطعه بلوک سيلندر پرايد را تولید می کند.
 
انتهی پیام/س

 

 

برچسب ها: صادرات ، تراکتور ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.