سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس های نامحدود اینترنت پر سرعت

در طی یک سال اخیر، شاهد آن بوده ایم که شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت، سرعت سرویسهای حجمی خود را بالا برده اند، در این میان اعدادی مثل 8، 9 و اخیرا 10 مگابیت بر ثانیه دیده می شوند که نمایانگر بهبود نسبی کیفیت اینترنت در کشور می باشد. اما در این میان تکلیف کاربران سرویسهای نامحدود چیست؟

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ، برای یافتن پاسخ خود، به وب سایت شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت مراجعه کردیم. در این جستجو منبعی که اطلاعات کافی در اختیارمان قرار دهد، پیدا نکردیم، تنها در وب سایت شرکت پارس آنلاین به اینفوگراف گویا و شفافی در این مورد برخوردیم که توضیح کاملی از سرعت ارائه شده برای سرویسهای نامحدود است.

نمودار زیر مثالی است که نشان می دهد شرکت پارس آنلاین حتی برای سرویسهای نامحدود خود نیز سرعت بالاتری از سرعت اسمی سرویس فروخته شده در نظر گرفته است.

برای مشاهده سایر سرویسهای نامحدود این شرکت به (سرویسهای نامحدود شرکت پارس آنلاین) مراجعه کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
روژان
۲۰:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
با سلام این سرویس های شبانه نامحدود یعنی از ساعت 2 تا 7 صبح رایگان؟
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
این نامحدود یعنی تموم نمیشه ؟
ehsan
۰۰:۱۱ ۰۹ تير ۱۳۹۳
من مطمئن که الان افرادی که سرویس های نامحدود رو برداشتن پیش خودشون فکر میکنن عجب کاری کردیم.میگن از محدودیت لذت ببرید.
عجب تدبیر بی تدبیری
مجید
۱۸:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
منم سالهاست که از سرویسهای حجمی پارس آنلاین استفاده می کردم و در حدود 6ماه است که از سرویس نامحدود این شرکت استفاده می کنم و خدارو شکر مشکلی هم ندارم خواستم از پشتیبانی این شرکت تشکر کرده باشم
مرسی
هادی
۰۹:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
نمی خوام با قرض حرف بزنم ولی توی شرکت های اینترنتی فقط پارس آنلاینه که اینقدر شفاف راجع به این موضوع توضیح داده من خودم قبلاً از شاتل سرویس داشتم اون سیستمش پلکانی نبود بلکه وقتی از یه حدی بیشتر دانلود می کردی که معلوم هم نبوده چند گیگه سرعتتو تا اطلاع ثانوی (یعنی بازم معلوم نبود تا چه مدتی) می آورد پایین
بازم دم پارس آنلاین گرم که اینقدر صادقانه همه چیو توضیح داده