سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

تردد زوار در مرز مهران با امنیت کامل در حال انجام است

مدیر پایانه مرزی مهران از تردد زوار ایرانی و اتباع خارجی در مرز بین المللی مهران با امنیت کامل خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمود ساریان با علام این خبر گکفت:  مرز بین المللی مهران به روی زائران عتبات عالیات دو کشور ایران و عراق باز است و هیچگونه مشکلی در تردد زوار ایرانی و اتباع بیگانه در این خروجی وجود ندارد.

وی افزود: روزانه بطور میانگین 25 کاروان زیارتی عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی مهران رهسپار اماکن زیارتی کشور عراق می شوند و تاکنون هیچگونه توقفی در اعزام زائر به عراق و ورودی کشور در مرز مهران پیش نیامده است.

مدیر پایانه مرزی مهران ادامه داد: همچنین روزانه بیش از 20 کاروان زیارتی از عراق شامل زائران عراقی و دیگر اتباع خارجی از مرز بین المللی مهران وارد کشور می شوند.

ساریان در پایان از بسته بودن مرز مهران به روی زائران انفرادی خبر داد و یادآور شد: تردد در مهران فقط از طریق کاروان های حج و زیارت صورت می گیرد.

در چند روز گذشته بر اثر درگیری نیروهای تکفیری و گروهک تروریستی داعش در استان های شمالی عراق با نیروهای دولتی بیشتر شهرها و مناطق مرز عراق به صورت آماده باش کامل درآمده اند.

خروجی بین المللی و تجاری مهران در 90 کیلومتری جنوب شهر ایلام قرار دارد.

این مرز پس از فروپاشی رژیم سابق عراق در سال 82 دوباره بازگشایی شده و اکنون مورد استقبال زوار و تجار دو کشور ایران اسلامی عراق قرار گرفته است./س
 
 
 
 
 

 

برچسب ها: تردد ، زوار ، مرز مهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.