سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی در جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین:

کُندذهنی و عقب‌افتادگی سران آمریکا باعث تجربه بدی در عراق خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با کُندذهنی و عقب‌افتادگی که رهبران آمریکا دارند تجربه بدی را در عراق امتحان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز(یکشنبه) در اولین جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین گفت: ما باید لایق حضور حضرت ولی‌عصر(عج) باشیم و بسیج کانون همین کار است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: سربازی امام زمان(عج) به ثبت نام در بسیج نیست، نیاز به آمادگی و انسان‌های تربیت شده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین اظهارداشت: افرادی وجود داشتند که منحرف شدند و این مسئله مصداق حرف امام(ره) است که فرمودند خدا نکند انسان به جایی برسد قبل از این که خود را ساخته باشد.
 
سردار نقدی ادامه داد: کسی که آمد و گفت "من آماده‌ام" باید جنبه عملی آن را نیز نشان دهد،  چرا که بسیجی‌ای که اعلام آمادگی می‌کند، نمی‌تواند بدون ساختن خود جنبه‌های عملی آمادگی‌اش را اجرا کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند در هیچ کجای دنیا این مجموعه آموزشی نظیر ندارد و این از برکات خون شهدا و از اخلاص بنیانگذار بسیج است که همه وجودش برای خدا بود.
 
وی گفت: این یک فرصت بی‌نظیر است که در سایه موقعیتی که اسلام فراهم کرده بتوانیم جمع کثیری از جوانان را در جهت رشد و بالندگی ببینیم.
 
سردار نقدی ادامه داد: یکی از مهمترین وجوه تمایز تربیتی شجره طیبه صالحین با سایر جریانات در "تزکیه نفس" است چرا که ایمان به تنهایی کفایت نمی‌کند و برای درآمدن به کسوت صالحین هم ایمان و هم به عمل نیاز است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام(ره) همواره تاکید داشتند که بسیجی باید وسط میدان جنگ باشد.
 
سردار نقدی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در تربیت خودمان و نیروهای عظیمی که به ما اعتماد کرده و به ما پیوسته‌اند موفق باشیم حتما باید در میدان‌بودن و در عرصه‌بودن را شرط کار خود قرار دهیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز ، روز جنگ نرم است، اظهار داشت: با کُندذهنی و عقب‌افتادگی که رهبران آمریکا دارند تجربه بدی را در عراق امتحان می‌کنند، آنان به ایران حمله کردند و سپاه متولد شد، به لبنان حمله کردند و حزب‌الله متولد شد، به فلسطین حمله کردند و مقاومت متولد شد و امروز همان حرکت را در قبال عراق انجام دادند و لذا مطمئنا نیروی عظیم مردمی شکل خواهد گرفت.
 
وی تاکید کرد: حلقه‌های صالحین باید پرچم امر به معروف و نهی از منکر را به اهتزاز دربیاورند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از مسائل فراگیر ما امروز هجوم گسترده رسانه‌های صوتی و تصویری است یعنی آن چیزی که چشم و گوش را آلوده می‌کند، تا دیروز فقط حرف‌های سیاسی می‌پراکندند که این حرفها مضر بود اما خطرناک نبود، اما امروز مکر خطرناکی در پیش است و لذا بایستی بسیج در این عرصه نقش‌آفرینی کند.
 
سردار نقدی ادامه داد: باید تک تک خانه‌هایی که به وسیله رسانه‌های دشمن اشغال شده با آگاهی بخشی آزاد و پاکسازی کنیم.

وی افزود: اگر دیروز با بمب و موشک به ما حمله کردند امروز با بمب‌هایی که انسانیت را هدف قرار داده است این کار را انجام می‌دهند.
 
رئیس سازمان بسج مستضعفین با اشاره به مسئله گزینش سرگروه‌های و مربیان در حلقه‌های آموزشی شجره طیبه صالحین گفت: امروز 20 هزار روحانی در شبکه صالحین داریم و این مقدار درصد کمی است باید 90 درصد طلاب و روحانیون در این حلقه حضور داشته باشند باید به دنبال آن‌ها برویم و آن‌ها را به عرصه بیاوریم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 300 هزار معلم بسیجی داریم که حداقل باید بتوانیم از وجود 270 هزار نفرشان استفاده کنیم.
 
سردار نقدی ادامه داد: 100 هزار پاسدار بازنشسته داریم که حداقل باید 50 هزار نفر آن‌ها در عرصه حضور داشته باشند، اگر بتوانیم همه دغدغه‌مندانی که دستی بر فرهنگ دارند را در شبکه بیاوریم حق مطلب را ادا کرده‌ایم.
 
فرمانده نیروی مقاومت بسیج در پایان خاطرنشان کرد: امروز جنگ نرم یک خطر جدی است و لذا بایستی وظیفه‌مان را به نحو شایسته دنبال کنیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.