سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تسریع در مطالعات جامع آبخیزداری مازندران

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس،با اشاره به نقش آب در توسعه پایدار استان مازندران گفت:یکی از موارد خاصی که می تواند از سیل و سیلابها جلوگیری کند تسریع در امرمطالعات جامع سدها و آبخیز داری استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،نیازآذری در شورای برنامه ریزی استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد افزود:با توجه به بارش 620 میلیمتری باران در مازندران در هر بار بارش استان دچار مشکلات فراوانی می شود و نمونه آن هم سیل اخیر و خسارات آن در شرق و مرکز استان بود.

وی تصریح کرد:مازندران با سه میلیون جمعیت و بالاترین میزان بارندگی با مشکل آب شرب بهداشتی و کشاورزی روبرو است وهمه نمایندگان استان و مسئولان باید به مسئله آب و بارندگی استان توجه خاصی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه، آزادسازی حریم رودخانه ها و بهره برداری درست از جنگلها را راه مناسب برای جلوگیری از خسارات ناشی ازسیل برشمرد.

نیازآذری به اختصاص سه میلیارد و 760 میلیون تومان برای توسعه مناطق اشاره کرد و گفت: از این میزان به مازندران 172 میلیارد تومان اختصاص یافته است که مجلس این میزان را به تناسب و تعداد نمایندگان تقسیم کرده است و با کمک وزیر راه در تدارک هستیم که اختصاص این میزان را به 100 درصد برسانیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.