سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری در جمع خبرنگاران؛

هیچ نگرانی در مرزهای کشور در خصوص گروه تروریستی داعش نداریم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی هیچ گونه نگرانی در مرزهای خود از جانب گروه تروریستی داعش ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح قرار گاه مرکزی مبارزه با سرقت و معاونت عملیات ستاد ناجا در جمع خبرنگاران گفت: اقتدار نیروی انتظامی تا حدی است که هیچگونه نگرانی در مرزهای خود از جانب گروه تروریستی داعش ندارد زیرا حمله این گروه تروریستی بسیار بعید و دور از ذهن است اما اگر این گروه تروریستی به خود جرات دهد نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله با آن را دارد.

وی در ادامه افزود: قرار گاه مرکزی مبارزه با سرقت امروز کار خود را آغاز کرد و طبق ابلاغیه و دستور عملی که مدتی قبل با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی ابلاغ شده بود جمع آوری اطلاعات سارقین و بانک اطلاعاتی آنان صورت گرفت که امیدواریم از امروز این تحرک را احساس کنند.

وی درخصوص تجهیزات و امکانات این قرار گاه گفت: تلاش شده از تمام ظرفیت ها با یک برنامه‌ریزی استفاده شود و ما تمام توان عملیاتی خود را در برخورد با مجرمین به کار ببریم.

وی درخصوص تحویل اموال مالباختگان پس از سرقت گفت: هماهنگی ویژه‌ای در این خصوص بین پلیس آگاهی و پلیس ناجا پیش بینی شده است همچنین جلساتی با مسئولین قوه قضاییه برگزار شده تا بتوانیم سرعت تحویل اموالی را که پلیس پس از سرقت به دست می‌آورد کاهش دهیم. همچنین با مسئولین بیمه مذاکراتی داشتیم تا بتوانیم به جای تحویل پول اجناسی مشابه اموال سرقت شده به مالباختگان ارائه شود که البته هنوز عملی نشده است.

سردار اشتری همچنین از کشف بالای 95 درصدی خودرو های سرقتی خبرداد وگفت: تلاش می‌کنیم با راه اندازی این قرار گاه فاصله بین سرقت و کشف کوتاه تر شود اما دربرخورد قضایی با مجرمین این دستگاه‌های قضایی هستند که متولی این کار هستند و ما دخالتی در این خصوص نمی‌کنیم اما خواستاریم با مدیریت و سرعت بیشتری این کار انجام شود چرا که برخورد سریع با مجرمین خود یک عامل پیشگیری از سرقت است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین درخصوص خودروهای سرقتی گفت: جلساتی با خودروسازان برای افزایش امنیت خودروها در زمینه پیشگیری سرقت خودروها داشته ایم و نکاتی را به آنان گوش زد کرده ایم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۱۴:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
دمت گرم داداش
sabaaa
۰۱:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
اخیششششششششششششش
رضا
۲۳:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
خدا قوت سردار اشتری عزیز...