سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکا به دنبال منحرف کردن موج مردم‌سالاری در کشورهای منطقه است

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ساقط کردن حکومت کشورهای منطقه بوده و همواره خواستار منحرف کردن موج دموکراسی هستند.

"حسین‌ شیخ‌الاسلام" مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به تحرکات‌ اخیر گروهک تروریستی داعش در عراق، گفت: این حرکت‌ها نشان از تقابل میان نیروهای پشتیبان مردم‌سالاری و ضد مردم‌سالاری است.
 
وی هدیه انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشورها را مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه دانست و گفت: در حال حاضر حرکت‌های ضد مردم‌سالاری بارزتر شده و رژیم صهیونیستی، آمریکا و تروریست‌ها به دنبال پیگیری اهدافشان از طریق دخالت در امور داخلی کشورها هستند.
 
شیخ‌الاسلام با تاکید براینکه آمریکا به ظاهر مدافع حکومت دموکراسی اما در باطن مخالف آن است، اضافه کرد: دموکراسی در کشورهای منطقه به معنای انتخاب حکومت‌هایی ضد رژیم صهیونیستی‌ است که این مهم با حکومت‌های منبعث از مردم همخوانی دارد.
 

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهان حکومتی مردم‌سالار در این منطقه نیستند، افزود: زمانی که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ایجاد شد، مردم خود برای سرنوشت‌شان تصمیم گرفتند، در این راستا آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ساقط کردن حکومت کشورهای منطقه بوده و همواره خواستار منحرف کردن موج دموکراسی هستند.
 
مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای عراق و سوریه با تحرکات تروریست‌ها مورد تضعیف واقع شده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروهای طرفدار مردم‌سالاری در حال حاضر توانسته‌اند با گفتمان خود برای ظلم‌ستیزی، نیروهای مقاومت مردمی را طراحی کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.