سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نظارت برعمليات يافتن 3 صهيونيست ناپديد شده؛

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به الخليل رفت

"موشه یعلون" وزیر جنگ این رژیم به منظور نظارت بر عملیات جستجو برای یافتن 3 صهیونیست ناپدید شده به شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن رفته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری یورو نیوز،  در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی برای یافتن 3 صهیونیست ناپدید شده تلاش می کند وزیر جنگ این رژیم به منظور نظارت بر عملیات جستجو به شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن رفته است.

ارتش اسرائیل برای یافتن سه نوجوان شهرک نشین که از پنجشنبه شب ناپدید شده اند در کرانه باختری رود اردن وضع جنگی به خود گرفته است.

این نوجوانان که دو تن از آنان 16 ساله اند و نفر سوم 19 سال دارد آخرین بار در حالی که قصد داشتند به بیت المقدس بروند دیده شدند. یکی از این افراد تابعیت آمریکایی دارد.

در همین حال روز شنبه نخستین بار یک مقام نظامی اسرائیلی احتمال داد که این شهرک نشینان ربوده شده باشند.

"موشه یعلون" وزیر جنگ اسرائیل که برای نظارت بر عملیات جستجو به الخلیل رفته است گفت: همه تلاش خود را در زمینه های اطلاعاتی و عملیاتی خواهیم کرد. وی افزود نیروهای بیشتری برای جستجو در کرانه باختری مستقر شده اند و این افزایش نیروها در الخلیل بیش از سایر مناطق است. ما به دستگیری های زیادی مبادرت می کنیم و شب گذشته نیز چندین نفر را دستگیر کردیم.

گروه موسوم به شاخه فلسطین، کرانه باختری دولت اسلامی عراق و شام در بیانیه ای در اینترنت که صحت آن را نمی توان تایید کرد مسئولیت ربودن این افراد را بر عهده گرفته است. این نخستین بار است که چنین گروهی اعلام موجودیت می کند.

در همین حال اسرائیل برای پیشگیری از وقوع حوادث دیگر نوار غزه را مسدود کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.