سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

پایان کار مسابقات دوچرخه‌سواری ماده کراس دانهیل کشور در اراک

مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری مردان کشور در رشته کوهستان، ماده کراس دانهیل که به مدت دو روز در منطقه عمومی کوه سرخه شهر اراک آغاز شد با معرفی نفرات برتر این ماده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، این مسابقه در منطقه که از روز جمعه در منطقه کوه گردوی اراک آغاز شد با معرفی نفرات برگزیده و برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار شد، 46 دوچرخه سوار در قالب 15 تیم استانی در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات ماده کراس دانهیل به مسافت یک و دو کیلومتر شرکت داشتند و البته رقابت های ماده کراس کانتری نیز جریان دارد.

در این دوره از مسابقات، ورزشکارانی از استان های قزوین، تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، مرکزی، کردستان ، چهار محال و بختیاری، زنجان، البرز، فارس، همدان، قم، گلستان و خراسان رضوی شرکت دارند که البته نفرات برتر شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در ماده کراس کانتری نیز امروز با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

با توجه به شرایط خاص مسابقات، هری هنریکس مربی هلندی تیم ملی دوچرخه سواری جمهوری اسلامی نیز برای انتخاب رکاب زنان اردوی تیم ملی در اراک حضور یافته و این بازیها را از نزدیک زیرنظر دارد./ش/ن
/
برچسب ها: مسابقات ، دوچرخه ، کراس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.