سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های فناوری؛

تصویر واضح از گلکسی F منتشر شد + عکس

در هفته گذشته اطلاعاتی جدیدی در خصوص تلفن هوشمند سامسونگ که گلکسی F نام دارد برایتان گزارشی دادیم حال امروز تصویری واضح از این تلفن هوشمند منتشر شده که شایعه فلزی بودن بدنه این گوشی آن را به واقعیت تبدیل کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ evleaks یکی از مهم‌ترین و البته مطمئن‌ترین مراجع افشاگری از گجت‌های روز دنیاست که معمولا اطلاعاتی را منتشر می‌کند که بعداً به واقعیت بدل می‌شود. عده‌ای بر این باورند که اطلاعات این گجت‌ها توسط سازندگانشان در اختیار evleaks قرار می‌گیرد، حال evleaks در حساب توییتر خود اطلاعات جدیدی منتشر کرده است که در پایین آن‌ها را شرح می‌دهیم.

گلکسی F که با نام گلکسی S5 Prime هم شناخته می‎شود به بدنه فلزی مجهز خواهد بود، موضوعی که دوستداران سامسونگ و اندرویدی‌ها سال‌ها انتظار آن را می‌کشیدند همچنین این تلفن هوشمند از سنسور ضربان قلب سنج در پایین سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ISOCELL بهره می‌برد، می‌توان گفت این تلفن هوشمند شباهت زیادی به گلکسی S5 دارد تا حدی که قسمت جلوی این تلفن تفاوت چندانی با گلکسی S5 ندارد.



گلکسی F به صفحه نمایش ۵.۳ اینچ با رزولوشن QHD یا (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰)، حافظه رم ۳ گیگابایت در کنار پردازنده Snapdragon 805 و دوربین ۱۶ مگاپیکسل با لرزش گیر اپتیکال (OIS) مجهز خواهد بود. شواهد حاکی از آن دارند که سامسونگ در گلکسی F ابعاد این تلفن را نسبت به گلکسی S5 تغییر نداده و برای جای دادن صفحه نمایش ۵.۳ اینچ، حاشیه دور گوشی را کاهش داده، احتمال می‌رود سامسونگ گلکسی F را برای مقابله با ال‌جی G3 روانه بازار کند. جی ۳ ال‌جی هم به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD مجهز شده است.

گزارش از سالار واعظی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
کریم کریم پور
۱۴:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
مهشره..............................
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام
چه عجب سامسونگ از پلاستیک دست برداشت.
ناصر
۱۰:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام به همه
عالیه
ولی تو ایران قیمتش ...........:))
دریچه
۱۱:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
هنوز به طور رسمی معرفی نشده...
این اخبار هم توسط حساب توییتری evleaks@ منتشر شده که منبع قابل اطمینانی هست.