سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"کیترهم" به آخر خط رسید

امکان دارد کیترهم دیگر در رقابت‌های فرمول‌یک حضور نداشته باشد. این یعنی احتمال آن می‌رود که این تیم در گرندپری اتریش شرکت نکند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران چند هفته پیش خبرهای ناخوشایندی در مورد وضعیت مالی این تیم منتشر شد. خبرهایی که حاکی از به فروش رسیدن تیم داشت. گرچه تونی فرناندس مالک تیم تقریبا این ادعاها را رد کرد، اما عنوان کرد کیترهم برای ادامه کار و رسیدن به اهدافش، نیازمند سرمایه‌گذاران تازه‌ای است.

 احتمال این وجود دارد که تیم کیترهم تمامی فعالیت‌های خود در رقابت‌های فرمول‌یک را به طور آنی متوقف کرده باشد. طبق این خبر، احتمالا کیترهم در رقابت بعدی که قرار است در پیست ردبول و در کشور اتریش برگزار شود، حضور نداشته باشد.

گرچه  دلیل کناره‌گیری احتمالی کیترهم را مسائل مالی عنوان شد، اما هنوز این تیم و تونی فرناندس واکنشی در مورد آن نشان نداده‌اند. در این خبر همچنین عنوان شد کیترهم تیم خود را در رقابت‌های Moto2 هم منحل کرده است.

در طول آخر هفته گرندپری کانادا شایعه شده بود کیترهم قرار است جای خود را به تیم تازه تأسیس فورزا روسا که به تازگی از سوی فدراسیون جهانی مجوز حضور در رقابت‌های فرمول‌یک را گرفته است بدهد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.