سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند

آموزش تامین امنیت موبایل هوشمند و تبلت

دومین همایش "جرایم سایبری"با موضوع "تامین امنیت موبایل هوشمند و تبلت" دوشنبه 26 خرداد ساعت 16 درفرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، این برنامه با حضور امیر صفری "کارشناس نرم افزارهای امنیتی" و با هدف آشنایی مخاطبان با تهدیدات سایبری و ارائه راهکارهای شناسایی و مقابله با آنها برگزار می‌شود.

بررسی تهدیدات موبایل های هوشمند و تبلت ها، راه های مقابله با تهدیدات، ویروس یابی موبایل ها و تبلت ها ، بررسی ویژگی های امنیتی مثل ضد سرقت و رهگیری موبایل و تهیه نسخه پشتیبان آنلاین ازلیست تماس ها،پیام ها و دیگر اطلاعات از محورهای اصلی این همایش است.

در همایش پیشین که در اردیبهشت ماه برگزار شد، به آموزش تهدیدات سایبری، نحوه شناسایی و مقابله با تهدیدات سایبری، ایمن سازی کامپیوتر، استفاده از نرم افزارهای جدید امنیتی برای افزایش امنیت به صورت چند لایه ای و ... پرداخته شد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این همایش به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری  اسلامی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66902138 تماس بگیرند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سینا عابدینی
۰۹:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
این مهندس صفری یکی از نویسنده های وب سایت خبری و آموزشی امنیت اطلاعات دیسنا است .

کارشون تو اینجور مباحث خیلی درسته .