سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از رعایت نکردن مصوبه شورای شهر تا افزایش کرایه‌های تهرانپارس-فشم از ابتدای سال 93

رانندگان خط تهرانپارس-فشم دور از چشم مسئولان و بدون توجه به مصوبه شورای شهر، از ابتدای سال 93 اقدام به چند بار افزایش قیمت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با خبر شدیم کرایه‌های خطی تهرانپارس-فشم از ابتدای سال 93 تا الأن چند بار افزایش پیدا کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به جمع شهروندان رفتیم تا موضوع را از آن‌ها پی‌‌‌گیری کنیم.

آن ها گفتند: در ابتدا دو هزار و 500 تومان کرایه پرداخت کردیم، بعد از مدتی 3 هزار تومان و سپس 3 هزار و 500 تومان و در حال حاضر 4 هزار تومان پرداخت می‌کنیم.

به سراغ رانندگان خط تهرانپارس-فشم رفتیم و علت را از آن‌ها جویا شدیم.

رانندگان این خط اظهار داشتند: قبل از سال نو 3 هزار تومان و در حال حاضر 4 هزار تومان کرایه از مسافران دریافت می‌کنیم.
با توجه به گفتگو با مسافران این خط از رانندگان پرسیدیم، قبل از عید کرایه این خط 2 هزار و 500 تومان بوده، در حالی که شما برای خط تهرانپارس- فشم 4 هزار تومان دریافت می‌کنید، چه کسی مشخص کرده و به شما اعلام یا  ابلاغ کرده که این مبلغ را از مسافران این خط دریافت کنید؟

آن‌ها گفتند: قیمت‌ را در ابتدا ما تعیین کردیم با اعتراض مسافر مواجه شدیم، ما هم اعتراض کردیم و گفتیم اگر کرایه این خط کمتر از 4 هزار تومان باشد برای ما صرف نمی‌کند و نمی‌توانیم کار کنیم.

در ادامه این گزارش این بار شهروندان تأکید کردند: ماشین‌های خط تهرانپارس-فشم فاقد برچسب قیمت است، رانندگان این مسیر به زور از ما  کرایه 4 هزار تومان را می‌گیرند.

رانندگان خط تهرانپارس-فشم در ادامه گفتند:‌25 درصد افزایش نرخ کرایه برای شهر تهران است، این مسیر جزء شهرستان است.
به سراغ علی بخشی شهردار فشم رفتیم و علت را از او جویا شدیم.

علی بخشی خاطرنشان کرد: در 20 اردیبهشت ماه، ما قیمت را بر مبنای 25 درصد به شورای شهر میگون- فشم منعکس کردیم، ‌شورای فشم- میگون در نامه ای در مورخ 12 خرداد ماه افزایش قیمت را با همان 25 درصد عمومی به ما ابلاغ کرد.

وی افزود: روز سه شنبه 20 خرداد ماه در کمیسیون انطباق این افزایش قیمت  با همان 25 درصد تأیید شد و در حال حاضر برچسب‌های قیمت در دست چاپ است، از هفته پایانی خرداد ماه نیز رانندگان خط تهرانپارس- فشم موظفند براساس مصوبه شورای شهر با افزایش 25 درصدی کرایه از مسافران این خط دریافت کنند.

علی بخشی در پایان تأکید کرد:‌در صورت تکرار افزایش قیمت بیش از 25درصد شهرداری فشم با متخلفان صد در صد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، خط ، تهرانپارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.