سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت خبر داد

سلیقه پردازی عامل تبعیض خدمت رسانی به جانبازان

هاشمی گفت: سلیقه پردازی در دستگاه‌ها به نحوی است که باعث تبعیض بین ایثارگران و جانبازانی شده که در دستگاه‌های متفاوت خدمت می‌گیرند.

 دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و در مان باشگاه خبرنگاران  گفت: دستگاه‌های مربوط تلاش می‌کنند تا امکاناتی فراهم شود تا خدماتی بهتر از آنچه که هست به جانبازان ارائه شود.

وی افزود: اکنون شرایط دشوار است و سلیقه پردازی‌ها در هر دستگاهی باعث تبعیض بین ایثارگران و جانبازان در گرفتن خدمات شده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در گذشته بنیاد شهید مستقیما خدمات ارائه می‌کرد و همه یکسان و یکنواخت از خدمت بهره‌مند می‌شدند ولی الان دستگاهی که پول بیشتری دارد خدمات بهتری می دهد و ما امیدواریم این تفاوت از بین برود.

گلایه وزیر بهداشت از تسهیلات اختصاص یافته به جانبازان

هاشمی گفت: همیشه بحث کمبود منابع و اعتبارات وجود دارد و ما امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود که اسباب خاطر دوستان جانباز را فراهم کند.

وی افزود: آنچه که در مورد خدمات بهداشتی به جانبازان در وزارت بهداشت است از نظر ما شایسته و مطلوب نیست و در گذشته خدمات متمرکز بود و این برای جانبازان بهتر بود ولی امروز یک نوع بیمه را برای جانبازان اختصاص داده‌اند که این مشکلاتی را برای جانبازان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ما در وزارت بهداشت خدمت دهنده هستیم اما جانبازان برای دریافت خدمات پزشکی با مشکل مواجه هستند و ما دستوراتی داده‌ایم تا کارها به صورتی که شایسته این عزیزان است، پیش برود.

هاشمی گفت: همیشه بحث کمبود منابع و اعتبارات وجود دارد و ما امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش رود که اسباب خاطر دوستان جانباز را فراهم کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.