سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ووشوکاران مصدوم انتخابی می دهند

ووشوکارانی که به دلیل آسیب دیدگی تاکنون موفق به حضور در رقابت های انتخابی را نداشتند طی دو روز آینده 25 و 26 خرداد به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سجاد عباسی و امیر فضلی سانداکاران اوزان به ترتیب  70- و 75- یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 خرداد در محل آکادمی ووشو برای ماندن در اردو تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون با رقیبان هم وزن خود مبارزه می کنند.

شایان ذکر است: سجادعباسی سانداکار وزن70- کیلو گرم فردا یکشنبه 25خردا به مصاف علیرضا صحرا نشین می رود و در وزن 75- کیلو گرم نیز امیر فضلی با حمیدرضا لادور مبارزه می کند. در روز دوشنبه 26 خرداد سجاد عباسی در دومین دیدار خود به مصاف میلاد قزل سفلو می رود.

لازم به ذکر است: بعد از برگزاری این دیدار انتخابی در اردوی تیم ملی ساندا آقایان ده سانداکار در 5 وزن باقی خواهند ماند و در نهایت 4 سانداکار به بازی های آسایی اعزام می شوند.

گفتنی است در بخش بانوان  هنوز در وزن 60- شهربانو منصوریان به دلیل مصدومیت شرایط رقابت با حریفان خود را ندارد و براساس پیش بینی پزشک تیم ملی ووشو تا سه هفته دیگراز آسیب دیدگی وی برطرف می شود و آمادگی کامل برای مبارزه با حریفان خود (مریم هاشمی و صدیقه دریایی) را پیدا می کند.

انتهای پیام /
برچسب ها: ووشو ، انتخابی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.