سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"کیتی گریفین" میزبان جوایز "امی"

"کیتی گریفین" میزبان چهل و یکمین مراسم سالانه جوایز "امی" شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از رپ، "کیتی گریفین" میزبانی چهل و یکمین مراسم سالانه جوایز "امی" که بیست و دوم ژوئن در هتل بورلی هیلتون برگزار می‌شود را برعهده خواهد داشت.

"گریفین" در این باره می‌گوید: "میزبانی بزرگترین رویداد تلویزیونی سال هیجان زده‌ام می‌کند. 100 میلیون نفر در سراسر جهان این برنامه را می‌بینند سعی می‌کنم بر خودم مسلط باشم و اجرای خوبی داشته باشم امیدوارم در آخر برنامه منتقدان و طرفداران این برنامه تجربه دیدن مراسم را با اولین گام‌هایی که "نیل آرم استرانگ" بر روی ماه گذاشت مقایسه کنند."

"گریفین" از اینکه توجه مردم را از جام جهانی به رویدادی سینمایی جلب می‌کند، عذرخواست و اضافه کرد: تنها نگرانی من این است که این برنامه حواس میلیون‌ها تماشاگر جام جهانی را پرت خواهد کرد ،از فیفا عذر می‌خواهم."

"مالاچی جی. وینگس" رییس آکادمی ملی هنر و علوم تلویزیونی گفت: "خیلی خوشحالیم "کیتی گریفین" میزبانی مراسم امسال را بر عهده دارد. او شخصیت محبوبی در جامعه دارد و می‌دانیم تمام طول شب باعث خوش‌گذرانی بینندگان می‌شود و افتخارمان این است که درخشنده‌ترین ستاره‌ها را در صنعت خود و در پیش چشمان جهانیان داریم."

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، آکادمی ، رویداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.