سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

110 خشت طلا از رفسنجان به حرم امام حسین (ع) اهداشد

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان رفسنجان گفت : سهم شهرستان رفسنجان برای ساخت گنبد جدید امام حسین (ع) 5 هزار خشت طلا است که از ابتدای امسال تا کنون تعداد 110 خشت به ارزش دو میلیارد و 365 میلیون ریال اهدا شده است.

حسن کبیریان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود : هر خشت طلا 25 میلیون ریال است اما ارزش معنوی آن برای هر فردی که خریداری کند و به حرم ابا عبدالله الحسین(ع) هدیه دهد قابل بیان نیست زیرا این کارهای خیر عشق به ائمه معصومین (ع) است.

وی همچنین از اعزام کاروان تخصصی ۴۰ نفره ستاد عتبات عالیات رفسنجان برای کمک به احداث صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا (س ) در نجف اشرف ، در آینده نزدیک خبر داد و گفت : دومین کاروان تخصصی این شهرستان نیز باحضور ۵۰ نفر به نجف اشرف پس از ماه مبارک رمضان اعزام می شوند.

کبیریان افزود : تاکنون افرادی زیادی برای حضور و شرکت در این کاروانها ثبت نام کرده اند که ستاد افراد متخصص و مورد نیاز را انتخاب و اعزام می کند.

وی تصریح کرد: ستاد عتبات عالیات رفسنجان دارای یک شعبه مرکزی و ۵ شعبه غیر مرکزی در بخش های کبوترخا ن ، کشکوئیه ، صفائیه ، بهرمان و جوادیه الهی است.

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان رفسنجان از علاقه مندان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای همکاری افتخاری در بازسازی عتبات عالیات دعوت کردو گفت : این افراد می توانند به شعبه ها مراجعه کنند./ش/ن


برچسب ها: خشت ، طلا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.