سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیفا از چمن نامناسب ورزشگاه برزیل دفاع کرد

در پي انتقاد اتحاديه بازيکنان فوتبال (FIFPro) از وضعيت چمن ورزشگاه مانائوس که قرار است روز شنبه (به وقت محلي) ميزبان ديدار انگليس و ايتاليا باشد، فيفا از وضعيت چمن اين ورزشگاه دفاع کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فيفا در ايميلي که به خبرگزاري فرانسه فرستاد اعلام کرد: مشکل در ورزشگاه مانائوس بيشتر مربوط به بحث زيبايي است تا وضعيت چمن.

فدراسيون جهاني فوتبال افزود: چمن ورزشگاه براي بازيهاي جام جهاني مورد ترميم قرار گرفته است. در سه ماه گذشته کارهاي ترميمي زيادي انجام شده و بهبود قابل توجهي حاصل شده است.

تصاويري که پيشتر در اين هفته منتشر شد نشان داد که زمين چمن ورزشگاه آمازونيا خشک و داراي خطهاي قهوه اي رنگ است.

اتحاديه بازيکنان فوتبال که ناينده بازيکنان حرفه اي در سطح جهان است، روز جمعه در بيانيه اي اعلام کرد: بازيکنان فوتبال سزاوار يک زمين چمن باکيفيت هستند.

اين اتحاديه افزود: اين وضعيت در مانائوس وجود ندارد. هيچ نميخواهد شاهد اين باشد که بازيکنان و تماشاچيان ناراحت باشند.

اين در حاليست که فيفا اعلام کرد که اين زمين هيچ تاثير منفي روي ديدار گروه د بين انگليس و ايتاليا نخواهد داشت.

فيفا افزود: کارشناسان چمن فيفا و کميته برگزاري بازيها معتقدند که چمن براي تمرينات و بازيها آماده خواهد بود و در مانائوس مستقر شده اند تا تضمين کنند که تمام شرايط درست وجود دارد.
فيفا درباره بيانيه اتحاديه بازيکنان گفت: فيفا هيچ بيانيه اي از طرف اين اتحاديه دريافت نکرده است و بنابراين هيچ اظهارنظري در اين زمينه نمي‌کند.

اين در حاليست که گزارشهاي رسان ها حاکي از اينست که چمن ورزشگاه مانائوس با رنگ ترميم شده و خبرنگار خبرگزاري فرانسه روز جمعه گزارش داد که چمن سبز به نظر مي‌رسد، البته در برخي نقاط داراي خشکي است.

روزنامه ايتاليايي لا ريپابليکا در گزارشي نوشت: هيچ چمني در ورزشگاه مانائوس وجود ندارد و زمين خجالت آور است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.