سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر:

کرواسی مقابل برزیل خوب عمل کرد / اسپانیا و هلند بازی جنجال‌برانگیزی خواهند داشت

کارشناس فوتبال در خصوص بازی افتتاحیه برزیل مقابل کرواسی گفت: این دیدار به عنوان افتتاحیه بازی خوبی نبود ولی تیم کرواسی عمکرد خوبی مقابل برزیل داشت.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل تیم کرواسی گاهی اوقات عملکرد بهتری نسبت به تیم برزیل داشت.

وی ادامه داد: گل اول کرواسی غیر منتظره بود و برای تیم کرواسی از جانب جناح ها عملکرد خوبی داشت و با برنامه خوبی پیش رفت.

وی در ادامه افزود: گلی که توسط مارسلو روانه دروازه تیم خودشان شد با این حال سبب گردید تیم برزیل بعد از آن گل روحیه خودش را حفظ کند.

کلهر در خصوص عملکردی که  تیم برزیل مقابل کرواسی داشت یادآورشد: حریف تیم برزیل حریف بدی نبود کرواسی یکی از تیم‌های خوب اروپا است بازیکنانش در تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند فکر می‌کنم از این پس تیم برزیل با اعتماد به نفس بیشتری ادامه بدهد و از استرس فاصله بگیرد.

دنی آلوز و اسکار زوج خوبی در جناح راست برزیل بودند فرد نیز با اینکه گل نزد اما بازیکن موثری بود، همین موضوع باعث شد نیمار آزادی عمل داشته باشد و گل اول زده شود.

وی ادامه داد: کرواسی بازتر بازی کرد و به نفع برزیل تمام شد بخصوص داوید لویز در خط مرکز برزیل با آزادی عملی که مربی به وی داده بود تا به خط حمله و هافبک نیز اضافه شود و این موضوع باعث شد تا برزیل برتری خودش را تا آخر بازی حفظ کند و فرد هم یک پنالتی خوب گرفت.

کارشناس فوتبال درخصوص عملکردی قدرتمند کرواسی تصریح کرد: کرواسی در جام‌های گذشته نشان داده بود که از تیم‌های ریشه‌دار است و با بازیکنان برتر و مربیان خوبی که دارد هیچ وقت تیم دست و پا بسته نبوده و جزء تیم‌های برتر بوده است.

محمود کلهر در خصوص گل مارسلو اذعان داشت: این گل که توسط مارسلو بازیکن برزیلی روانه دروازه تیم برزیل شد از روی حادثه نبود بلکه از کار تیمی خوب کرواسی بود،، در ضمن این گل را بازیکن فوروارد تیم کرواسی که پشت سر مارسلو بود نیز می‌توانست روانه دروازه برزیل کند.

کلهر ادامه داد: درست است مارسلو خودش به تیم خودش گل زده است ولی عملکرد خوبی داشت.

محمود کلهر در مورد عملکرد خط دفاعی تیم برزیل اظهار داشت: خط دفاعی برزیل از بهترین‌های دنیا هستند مشکل تیم برزیل در مرکز خط هافبک است و باید ترمیم شود.

وی در خصوص 2 گل زده نیمار و توانایی وی برای آقای گل شدن در این جام جهانی گفت:‌در بازی اول این دو گل برای بسیاری حائض اهمیت بود و توانایی این را دارد که یکی از گزینه‌های آقای گل شدن شود، نیمار تاکتیک‌های مربی را پیاده می‌کند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این کارشناس فوتبال، برزیل را در بازی‌های آتی این چنین تعریف کرد: برزیل یکی از پایه‌های قهرمانی جام جهانی است.

*اسپانیا و هلند بازی پر جنجال خواهند داشت

محمود کلهر در خصوص ارزیابی‌اش از بازی اسپانیا مقابل هلند گفت: اسپانیا به توجه به اینکه تیم هلند بازیکنان تاثیرگذار دارد و روش بازی‌اش به تیم اسپانیا نزدیک است کار سختی در پیش رو دارد.

هر دو تیم از تیم‌های قدرتمند هستند ولی هافبک و خط حمله هلند بهتر عمل می‌کند.

وی در خصوص سبک بازی دو تیم اذعان داشت: سبک بازی هلند همیشه زیبا بوده و بازی مستقیم انجام نداده است و به نظر من با همین روش می‌تواند بازی زیبایی انجام بدهد.

تیم اسپانیا نیز باید سبک 6-4 گذشته را انجام بدهد و جابه جایی در مهره‌هایش انجام بدهاد بهتر می‌شود.

وی در مورد بازیکنان تاثیرگذار اظهار داشت: کاستا می‌توانست یکی از بازیکنان تاثیرگذار اسپانیا باشد ولی با وضعیت روحی وی و مصدوم بودنش این امر ممکن نیست ولی تورس می‌تواند مهره تاثیرگذاری باشد، روبن همیشه یکنواخت بازی کرده و کم نوسان است و با توجه به اینکه چپ پا است در جناح راست تیم هلند نیز می‌تواند تاثیر گذار باشد.

محمود کلهر در پایان درخصوص نحوه بازی جنجالی گذشته این دو تیم خاطر نشان کرد: درجام جهانی گذشته هم یک بازی زیبای پربرخورد از خودشان برجای گذاشتند و فکر می‌کنم بازی امشب این دو تیم نیز پر برخورد و جنجالی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برزیل ، کرواسی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.