سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معینی: کرواسی غیر قابل پیش‌بینی بود و حریف را شوکه کرد / تیم هلند به بازی دفاعی رو نمی‌آورد

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از مراسم افتتاحیه بازی فینال برزیل و کرواسی گفت: در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 بازی سنگینی میان برزیل و کرواسی را شاهد بودیم.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تصور اینکه تیم کرواسی اینگونه مقابل برزیل حضور پیدا کند را نداشتیم تیم کرواسی قوی عمل کرد و تیم فیزیکی و دونده‌ای را داشت.

وی در ادامه بیان کرد: تیم برزیل به خاطر اینکه میزبان جام جهانی بود و بازی را در زمین خود انجام داد انگیزه کافی برای برد را داشت و با فشارهایی که بر تیم حریف آورد توانست برنده از میدان بیرون بیاید.

معینی در رابطه با پیش‌بینی مردم از بازی ادامه داد: در جام جهانی مسائل مهم این است که از بازیکنان خلاق و تاکتیکی و با مهارت‌های فردی بالا استفاده شود و مردم هم بازیکنان را اینگونه دیدند و پیش‌بینی درستی از بازی داشتندو

کارشناس فوتبال در ارتباط به اینکه هیچ کسی تصور نمی‌کرد تیم کرواسی اینگونه قدرتمند مقابل برزیل ظاهر شود تصریح کرد: وقتی به شناسنامه کرواسی نگاه کنیم شاهد این هستیم که بازیکنان این کشور در تیم‌های مطرح و قدرتمند بازی کرده‌اند و بازی‌های خوبی از خود ارائه داده‌اند پس این دور از ذهن نبود که تیم کرواسی قدرتمند در زمین ظاهر شود.

وی در خصوص گل به خودی مارسلو گفت: حرکات بازیکنانی که در زمین سریع و غیر قابل پیش‌بینی است ممکن است این اشتباه برای هر کسی رخ دهد و این گل غیر عمدی بود.

بازی فوتبال هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است خطاهایی سهوی اتفاق بیافتد.

 معینی در ارتباط با خط دفاعی برزیل که آشفته بود اذعان داشت: این آشفتگی خط دفاعی برزیل به دلیل بازی خوب و قدرتمند کرواسی بود کرواسی با این گونه بازی مقابل برزیل تیم حریف را شوکه کرد اگر مدافعانی برزیلی بیشتر دقت می‌کردند شاهد بازی بهتری از این تیم بودیم.
 
کارشناس فوتبال در خصوص نیمار که آیا می‌تواند آقای گل شود یا نه بیان کرد:‌نیمار اختیارات زیادی در حرکت‌های خط حمله دارد و بازیکن خلاق و تاکتیکی‌ای است و همیشه در زمین خوب ظاهر شده اگر شانس بیاورد و به گل زنی‌ها ادامه دهد به نظرم می‌تواند آقای گل شود.

وی در پایان در رابطه با این‌که برزیل می تواند از  میزبانی‌اش استفاده کند و به فینال راه پیدا کند خاطرنشان کرد:‌ برزیل یکی از تیم‌های قدرتمند این جام‌جهانی است و با توجه به این‌که میزبانی این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی هم است می‌تواند به مراحل پایانی هم راه پیدا کند.

*اسپانیا و هلند قابل پیش‌بینی نیست

معینی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی اسپانیا مقابل هلند گفت: این بازی قابل پیش‌بینی نیست و همه‌چیز بستگی به شرایط داخل زمین دارد.

معینی همچنین اظهار داشت: تیم‌ها باید از جنبه‌های مختلف یکدیگر را بسنجند. و نقاط قوت و ضعف یکدیگر را بشناسند تا بتوانند بازی‌ خوبی ارائه دهند.

وی در ادامه در مورد تیم هلند که آیا به بازی دفاعی روی می‌آورد یا این‌که مانند قبل تهاجمی بازی می‌کند تصریح کرد:‌به نظرم هلند همانند سابق توتال بازی می‌کند و به بازی دفاعی رو نمی‌آورد.

کارشناس فوتبال در خصوص روبن بیان کرد:‌ روبن بازیکن با ارزش و خوب تیم هلند است او در تیم بایرن مونیخ هم به خوبی می‌درخشد روبن خلاق و فرصت طلب است و از هر فرصتی به خوبی استفاده می‌کنند و درحال حاضر یکی از بازیکنان کامل این جام  است.

وی در پایان در رابطه با عملکرد با کاستا خاطرنشان کرد: کاستا بازیکن هجومی است و تنها تکیه کردن روی پاس‌های کوتاه کاستا روش اثرگذاری است و از موقعیت‌های مختلف با استفاده از پاس‌های کوتاه می‌تواند کمک خوبی برای تیم باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برزیل ، کرواسی ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.