سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در تمامی روستاها اجرایی می‌شود

اختصاص اعتبار 22 میلیارد تومانی برای طرح خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه موجب شد تمامی روستاها تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

یحیی سخنگویی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال تمام روستاهای کشور تحت پوشش خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه قرار می‌گیرند.
 
وی ادامه داد: خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه در واقع بردن خدمات به روستاها، شناسایی معلولین که در روستاها زندگی می‌کنند و ارائه خدمت به آنها می‌باشد.
 
سخنگویی افزود: سازمان بهزیستی کشور تا به امروز 330 هزار نفر از افراد معلول را در 75 درصد روستاهای کشور شناسایی کرده و 25 درصد روستاهای باقی مانده امسال تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
 
وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح اعتبار 22 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که به این وسیله می‌توانیم تمام روستاهای کشور را تحت پوشش خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه قرار دهیم.
 
سخنگویی به اختصاص اعتبار 35 میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات و وسایل کمک توانبخشی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: این بودجه صرف خرید وسایل کمک توانبشی نظیر تشک مواج، سمعک، ویلچر و ... می‌شود و امیدواریم به این وسیله بتوانیم بخش عظیمی از نیازهای جامعه هدف را پاسخ دهیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: توانبخشی ، جامعه ، روستاها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.