سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

جذب تمامی نیروها در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت : دیگر هیچ نیرویی وارد آموزش و پرورش نخواهد شد و تمامی جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت میگیرد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،علی اصغر فانی در جمع معاونین آموزش ابتدایی ،روسای گروههای ابتدایی و روسای ادارات عشایر کشور در اردوگاه ثامن الحجج مشهدافزود: بودجه امسال آموزش و پرورش 21 هزار میلیارد تومان است که 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اما 99 درصد این بودجه صرف حقوق کارمندان می شود به همین سبب تا (بدنه) آموزش و پرورش کوچک نشود هیچ تغییری در وضعیت معیشت معلمان ایجاد نخواهد شد.

وی گفت:از مهر ماه امسال برای معلمین ابتدایی بیست درصد حق فوق العاده شغل را محقق خواهیم کرد و توجه به معلمان ابتدایی جزو اولویت های ماست.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از مهر امسال 40 راهکار سند تحول آموزشی را پیاده خواهیم کرد که یکی از آنها توجه به 50 هزار کلاس چند پایه در کشور است که دانش آموزان آن از محرومترین دانش آموزان کشورند .

گردهمایی سه روزه مشترک معاونین آموزش ابتدایی ،روسای گروههای ابتدایی و روسای ادارات عشایر کشور امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به پایان رسید.

انتهای پیام//س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.