سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

افزایش توان رقابتی ایران خودرو

شرکت ایران خودرو روز به روز توان رقابتی خود را تا رسیدن به مفهوم واقعی خودروسازی افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درنمایشگاه بین المللی خودرو شیراز گفت: بر این اساس افزایش سطح کیفی، توسعه محصولات جدید، طراحی و تولید جدید، افزایش توان مهندسی طراحی، ارتقای رضایت مشتریان، برنامه ریزی با هدف تنوع روش های نوین بازاریابی و فروش را در دستور کار دارد.

هاشم یکه زارع ادامه داد: در دنیای کنونی، پویایی و پیشرو بودن یک شرکت خودروساز را با سهم و اعتبار آن در بازارهای داخلی و بین المللی محک می زنند که شرکت ایران خودرو با چنین باوری در دولت تدبیر و امید در عرصه جهانی و صادرات خودرو و حضور در نمایشگاه های بین المللی و استانی حضور یافته است.

وی افزود : استراتژی این شرکت در بخش صادرات به بازارهای هدف با محوریت رانا و دنا و نیز جذب و ارتقای تکنولوژی، توسعه دانش فنی و تولید محصول مشترک بر مبنای یک رابطه هدفمند با خودرو سازان جهانی است.

این گروه صنعتی با ایجاد تنوع در محصولات و تولیدات جدید و به کار گیری فنآوری روز دنیا از طراحی تا خدمات پس از فروش تلاش های موثری انجام داده است.

یکه زارع بیان کرد: حضور در نمایشگاه های خودرو بسیار پر جاذبه است و استقبال چشمگیر مردم شهرها و استان ها از این نمایشگاه ها بیانگر آن است که نمایشگاه محل تلاقی بازدیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات و نقطه برخورد عرضه و تقاضا است.

وی ادامه داد: در یک نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات، خلاقیت ها و ابتکارات خود را عرضه می کند و بازدیدکنندگان ذوق، سلیقه و تمایلات خود را نشان می دهند لذا این دو گروه مناسب ترین شرایط را برای برقراری ارتباط در آینده در برابر خود مهیا می کنند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در میان بازدیدکنندگان نمایشگاه ها، جوانان و نوجوانان بالاترین درجه مشارکت را دارند که این گروه سنی با توجه به دسترسی آسان به اطلاعات به روز، خواسته های فراوانی از تولیدکنندگان دارند که کم توجهی به این قشر همانند از دست دادن بخش مهمی از مشتریان شرکت های خودرو سازی است.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور خودرو جدید دنا، محصول جدید شرکت ایران خودرو در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نیرو محرکه در شیراز به صورت فروشگاهی در معرض عموم قرار داده شده است.

یکه زارع ادامه داد: شرکت ایران خودرو با عرضه محصولات جدید در نمایشگاه شیراز یک قدم به سوی جلب رضایت مشتریان و مردم استان فارس نزدیک تر شده است.

شرکت ایران خودرو به عنوان پیشروترین خودرو ساز کشور تدابیر تازه ای را برای اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان اندیشیده است.

این مسوول بیان کرد: عرضه محصولاتی از جمله خودرو دنا، سورن سال، پژو پارس، پژو 405، پژو تیپ پنج و رانا حاصل انتظار و تقاضای مردم ایران اسلامی است که در این نمایشگاه ارائه شده است.

  انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.