سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از دو هزار مشاغل آلاینده در تهران قدیم تغییر کاربری می‌شود

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از تغییر کاربری بیش از دو هزار مشاغل آلاینده و مزاحم در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله‌وردی مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح تغییر کاربری مشاغل آلاینده و مزاحم در نواحی 6گانه و محلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کاهش آلایندگی هوا، کاهش آلایندگی صوتی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در سال 93 دردست اجراست.
 
الله‌وردی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 با حضور در نواحی 6گانه و محلات 13 گانه این منطقه اقدام به شناسایی مشاغل آلاینده و مزاحم و تغییر کاربری این مشاغل خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تغییر کاربری بیش دوهزار مشاغل آلاینده و مزاحم و نواحی 6گانه و محلات 13 گانه منطقه 12، شناسایی، بررسی و رسیدگی به پرونده‌ها و آرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، تخریب، نوسازی و تبدیل اصناف آلاینده و مزاحم به اماکن مسکونی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
الله‌وردی خاطرنشان کرد: انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم در نواحی 6گانه و محلات 13 گانه منطقه 12 به خارج از بافت مسکونی، توزیع بروشورهای آموزشی آشنایی با شرح وظایف و نحوه عملکرد شرکت ساماندهی شهر تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مشاغل ، کاربری ، الاینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.