سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت میلاد امام عصر(عج)؛

شاعران طنز پرداز " به اینجا ایران است" می‌آیند

"اینجا ایران است" به مناسبت میلاد با سعادت مهدی موعود با آیتم‌های مختلف نمایش شاد و متنوع دیگر میهمان خانه فارسی زبانان داخل و خارج از کشور است.

 علی شعبانی تهیه کننده، برنامه "اینجا ایران است" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه " اینجا ایران است" به مناسبت عید گل نرگس میزبان مهدی فرج الهی، علیرضا فتحی پور، خلیل جوادی، امیرسادات موسوی، نصرت ا... زندی از شاعران این مرز و بوم است.
 
وی بیان کرد: به مناسبت این عید فرخنده گروه نمایش رادیویی با حضور محمد سیفی ، علی پاشایی، حمید اشراقی، به عنوان ماهیگیر و مهدی آقایی کارگردان این نمایش به اجرا خواهند پرداخت.
 
 شعبانی با اشاره به اینکه معصومه زبرجدی حافظ مثنوی 8 ساله در برنامه حضور خواهند یافت، افزود: این برنامه با بخش های متنوع و جذابی چون مسابقه طنز و شاعران طنز پرداز میهمان خانههای ایرانیان و فارسی زبانان خارج  از کشور خواهد بود.
 
وی بیان کرد: این برنامه جمعه 23 خرداد و با حضور کارشناسان حوزه مربوط در خصوص موضوع شهر مهدویت و صحبت‌های ادیان الهی در مورد موعود امام زمان (عج) به روی آنتن می‌رود.
 
این تهیه کننده اظهار داشت:در این برنامه 6 آیتم نمایش طنز رادیویی داریم که در آن بازیگرانی چون مریم قاسمی، رضا شجاعی، محمد عقدایی، میثم یوسفی، مجید علم بیگی، سایر بیات، محود راسخ فر، مصطفی ایزدی، نسیم تاجی و شراره حلیار به ایفای نقش می‌پردازند.
 
وی خاطر نشان کرد: این برنامه پنج شنبه با اجرای بهمن هاشمی، امیر الهامی و مسعود فروزنده مجری کارشناس و جمله با اجرای فربد شکرایی، بهمن هاشمی، دکتر مسعود فروزنده کارشناس مجری و دکتر امبرالهامی کارشناسی مجری ساعت 22:30 از شبکه جام جم به روی آنتن می رود.
 

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.