سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

دانشگاه رازی رتبه برتر در زمینه علمی در بین دانشگاه‌های منطقه غرب

استاندار گفت: استان کرمانشاه در حالی سومین استان بیکار کشور بوده که افراد نخبه این استان دارای ظرفیت بسیار بالای فکری و فرهنگی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی‌بابادی گفت : دانشگاه‌ها نقش مهمی را در اسناد بالا دستی و قانون برنامه سند جامع علمی کشور ایفا می‌کنند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد : اساس توسعه در جوامع پیشرفته علم و دانش بوده و استفاده از نخبه‌ها در مدیریت دستگاه‌ها همواره مورد توجه این کشورهاست.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه 80 درصد دستگاه اجرایی کشورهای پیشرفته را نخبگان تشکیل می‌دهند، افزود: در کشور ما نیز نقش دانشگاه‌ها در همه عرصه‌های علمی، پژوهشی و حوزه‌های اجرایی بسیار پراهمیت است.

وی گفت : در سند چشم‌انداز20 ساله، کشور باید بهجایگاه برتر از نظرفناوری و نرم افزاری، رشد اقتصادی و اشتغال کامل دست یابد و پیمودن اینمسیر جز با استفاده از روش‌های علمی و به‌کارگیری شرکت‌های دانش بنیان برای پژوهش امکان‌پذیر نیست.

این مسئول عنوان کرد : دانشگاه‌های استان کرمانشاه دارای رتبه زیر متوسط کشوری از نظر تعداد دانشجو هستند که با این وجود دانشگاه رازی کرمانشاه دارای رتبه برتر در زمینه علمی در بین دانشگاه‌های منطقه غرب است.

استاندار کرمانشاه گفت : دانشگاه رازی کرمانشاه از میان دو هزار دانشگاه برتر دنیا رتبه یک‌ هزار و 100 را دارا بوده وکارآفرینی مهم‌ترین مشکل در استان به شمار می‌رود.

وی افزود : استان کرمانشاه در حالیسومین استان بیکار کشور بوده که افراد نخبهاین استاندارای ظرفیت بسیار بالای فکری و فرهنگی هستند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشگاه ، رازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.