سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پژوهشگاه علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات:

پیشرفت it در کشور هیچ مشکلی ندارد

پیشرفت فناوری اطلاعات در کشور به صورت جدی هیچ مشکل و نقطه تاریکی ندارد اما در هنگام اجرایی شدن با مشکلات زیادی مواجه است.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران ، سیروس علیدوستی رئیس پژوهشگاه علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در دومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور بیان داشت : مدیران و مسئولان در عرصه فناوری اطلاعات کشور باید بتوانند با شناخت اجزای علم فناوری اطلاعات موجبات توسعه این علم موثر را فراهم کنند.

 وی دانستن نحوه پیاده‌سازی علوم جدید در کشور را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات فرصت مناسبی برای شناخت دستاوردهای مراکز علمی کشور در حوزه فناوری اطلاعات است که باعث بلوغ و کامیابی کشور در این حوزه می‌شود.

وی  با اشاره به تعداد دستاوردهای ارائه شده در این همایش افزود: 67 دستاورد در حوزه فناوری اطلاعات به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که از این تعداد 17 دستاورد برگزیده شده‌اند.

 علیدوستی با بیان اینکه 200 کارشناس حوزه فناوری اطلاعات در این همایش حضور دارند، تاکید کرد: ثبت اختراع، قابلیت تجاری سازی، جایزه‌ها و افتخارات و چگونگی رویارویی با چالش‌ها جزء معیارهای داوری برای انتخاب دستاوردهای برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.