انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
با سلام: اين حركت دريافت كارمزد حكايت تنبه به خاطر كار خوب است بدون شك مبناي استفاده از خدمات مالي در نظر صاحبان حساب ارائه خدمات حداقلي مثل گزارش موجودي مي باشد و به يقين حاميان دريافت كارمزد بانك هاي با مشتري كم بوده اند .
واقعا" جای تأسف دارد که بجای تکریم ارباب رجوع، تشویق به استفاده از خدمات غیر حضوری و صرفه جویی در منابع و ترویج بکارگیری خدمات الکترونیکی، به بهانه ای نه چندان قابل قبول، مشتریان را در استفاده از حداقل خدمات بانکداری دلسرد می کنند.
این بانکا هم بجای افزایش خدمات وز بروز دنبال این هستن که ازچه راهی میتونن مردم رو غارت کنند.سودهای بانکی کمشون بود ، یه آب باریکه جزیی*خیر سرشون* دیگه هم واسه چاپیدن باز کردند
بانکها این همه هزینه پرسنلی رو از کجا بپردازند در کل دنا برای نگهداری و امنیت پول کارمزد میگیرند در ایران نع آیا نگهداری پول تو در مقابل سرقت و انواع تهدایدات هزینه ندارد تو که از بانکداری چیزی نمیفهمی چرا نظر میدهی
وای به حال مردمی که از این چیزها خبری ندارند و در پی چاره جویی برای حل مشکلاتشان هستند.....