سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بازدید سرزده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پتروشیمی جم صورت گرفت

بررسی راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در حوزه پتروشیمی

ايراندخت عطاريان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ساماندهي فعاليت‌هاي حوزه اقتصادي و بهبود نظارت بر شرکتها و مجموعه‌هاي تابعه از مهمترين اهداف اين برنامه است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ايراندخت عطاريان،مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری که در جمع مديران و معاونين شرکت پتروشيمي جم سخن مي‌گفت، افزود: ساماندهي فعاليت‌هاي حوزه اقتصادي و بهبود نظارت بر شرکتها و مجموعه هاي تابعه از مهمترين اهداف اين برنامه است و همچنان بازديدهاي هفتگي از شرکت‌هاي اقتصادي تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري ادامه خواهد داشت. وي افزود: در اين بازديدها در جهت شناسايي مشکلات و آسيب‌هاي موجود در حوزه اقتصادي و همچنين تقويت نظارت‌ها ، تصميماتي اتخاذ مي‌شود که بطور قطع آثار اين نوع اقدامات در بهبود امور شرکتها و در ارايه خدمات به مردم مؤثر خواهد بود‌.

عطاريان با بيان اينکه امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملّي و مديريت جهادي نامگذاري شده است اجراي سياست اقتصاد مقاومتي را به عنوان استراتژي جديد توسعه و پيشرفت ايران عنوان کرد و گفت: صندوق بازنشستگي کشوري و شرکت‌هاي تابعه با سرلوحه قرار دادن سياست‌هاي 24‌گانه اقتصاد مقاومتي برنامه‌ها و اقدامات خود را در مسير اجرايي شدن اين سياست‌ها متمرکز کرده‌اند.

 مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري در ادامه افزود: سياست‌هاي کلي "اقتصاد مقاومتي" با رويکرد کاهش آسيب‌ پذيري اقتصاد ايران طراحي شده است و بنا بر ديدگاههاي صاحب نظران و تحليل گران اقتصادي اجراي اين سياست به عنوان يک الگوي کامل توسعه اقتصادي در جهت ارتقاي رفاه مردم است و تدبيري سنجيده براي مقابله با تحريم‌ها و فشارهاي خارجي دشمنان عليه ايران است.

مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري افزود: بخش بالا دستي نفت – گاز و پتروشيمي در اقتصاد ايران از موقعيت و جايگاه ممتازي برخوردار است و بايد ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي اين حوزه براي رشد و تعالي و اعتلاي اقتصادي کشور مورد توجه قرار گيرد.

عطاريان با بيان اينکه اين صندوق در حال حاضر در شش صنعت نفت و گاز و پتروشيمي، حمل و نقل دريايي، هوايي و جاده‌اي و فولاد، ساختمان، گردشگري و صنايع غذايي فعاليت دارد اظهار داشت: با توجه به حضور جدي و اثر بخش صندوق بازنشستگي کشوري در صنعت پتروشيمي آمادگي اين صندوق را با فعالان، متخصصان و کارآفرينان و سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در حوزه پتروشيمي اعلام کرد.

وي ادامه داد: پتروشيمي جم از شرکت‌هاي بزرگ پيشتاز در صنعت پتروشيمي در خاورميانه است و در يکسال گذشته در عرضه محصولات جديد در بخش پتروشيمي توانسته به موفقيت‌هاي چشمگيري دست يابد .

انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، صندوق ، بازنشستگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.