سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت حفاری شمال؛

حفر هر حلقه چاه نفت دریایی با متوسط زمانی 47 روز

هدایت خادمی گفت: این شرکت موفق شده است حفر هر حلقه چاه دریایی را در یکی از میادین نفتی خارج از کشور طی 47 روز انجام دهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ هدایت اله خادمی با اعلام این مطلب افزود: شرکت حفاری شمال موفق شده است، حفر هر حلقه چاه دريايي در یک ميدان نفتی دریایی را به طور متوسط در زمانی طي 47 روز به پايان برد.
 
وی با اشاره به اینکه طی  9 ماه و نيم  پایانی سال 2013 میلادی، یک دکل حفاری دريايي متعلق به شرکت حفاری شمال موفق شده است، 6 حلقه چاه را در یک میدان نفتی دریایی در خارج از ایران حفر نمايد گفت: متراژ مجموع اين چاه ها بالغ بر 18 هزار متر است.
 
وی تصریح کرد: دستیابی به این عدد در حوزه صنعت حفاری دریایی آن هم در منطقه سخت و دشوار دریای کاسپین یک دستاورد فنی قابل توجه محسوب می شود.
 
مدیرعامل شرکت حفاری شمال یادآور شد: رویکرد حرفه ای کارفرمای پروژه نقش ممتازی در حصول این دستاورد داشته است به گونه ای که کارفرما با ارائه برنامه حفاري متناسب، نظارت و هماهنگي توانسته راندمان حفاري را افزايش دهد.
 
خادمی تاکید کرد: البته مهارت و تخصص پرسنل شرکت حفاری شمال نیز در کسب این دستاورد تاثیر داشته است و امیدواریم این روند ادامه یابد.
 
وی گفت: حفاری شمال با اجرای عملیات حفاری بدون خطا و اعمال رویکردهای تعاملی حرفه ای توانسته است زمینه خوبی برای اعتماد و همگرایی با کارفرما ایجاد کند و همین عوامل باعث شده است تا چنین سرعتی را در عملیات حفاری دریایی به دست آوریم.

برچسب ها: حفاری ، چاه ، نفت ، دریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.